  • 1. Data: 2022-01-30 19:55:45
    Temat: Placki na mózgach
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie przestaniemy Januszyć w czterech pokoleniach:
    https://wydarzenia.interia.pl/mazowieckie/news-niz-n
    adia-w-stolicy-silny-wiatr-zerwal-elewacje-bloku,nId
    ,5801862

  • 2. Data: 2022-01-30 23:38:02
    Temat: Re: Placki na mózgach
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-01-30 o 19:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie przestaniemy Januszyć w czterech pokoleniach:
    > https://wydarzenia.interia.pl/mazowieckie/news-niz-n
    adia-w-stolicy-silny-wiatr-zerwal-elewacje-bloku,nId
    ,5801862

    Przecież widać że to jest spartolone, styropian poklejony na 'placki'
    tak się właśnie trzyma :( Zamiast porządnie klejem piankowym do
    styropianu to pokleić, kołków też mało było skoro wiatr je wszystkie wyrwał.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2022-01-31 00:43:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 30 January 2022 at 23:38:05 UTC+1, Janusz wrote:
> [...]
    > tak się właśnie trzyma :( Zamiast porządnie klejem piankowym do
    > styropianu to pokleić, kołków też mało było skoro wiatr je wszystkie wyrwał.

    w sąsiedztwie, przed laty, oderwała się cała ściana ocieplenia styropianowego z
    wieżowca
    i nagle ściana się zrobiła biała, jak posypana śniegiem

    Placki były, klej piankowy pewnie też był ale zerwala się zewnętrzna warstwa (może
    tynk ceramiczny na siatce), widok byl rewelacyjny, cala ściana wieżowca biała, a
    wcale nie zimą

  • 4. Data: 2022-01-31 00:46:05
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > tak się właśnie trzyma :( Zamiast porządnie klejem piankowym do
    > styropianu to pokleić, kołków też mało było skoro wiatr je wszystkie wyrwał.

    klejenie na placki i kołkowanie jest prawidłowe, gdyż ściana musi oddychac, aby nie
    zapleśniala

    Mimiec używa ryflowanych płyt styropianowych, aby pod styropianem były drogi pionowej
    wentylacji.

    Nigdy się nie podkleja całej płyty styropianowej żadnym klejem piankowym, bo to syf,
    pleśń, grzyb i rak z wilgoci

  • 5. Data: 2022-02-01 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Nie przestaniemy Januszyć w czterech pokoleniach:
    > https://wydarzenia.interia.pl/mazowieckie/news-niz-n
    adia-w-stolicy-
    > silny-wiatr-zerwal-elewacje-bloku,nId,5801862

    na moim osiedlu widziałem jedne panele fotowoltaiczne zrzucone z dachu
    płaskiego - kontrukcja balastowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'