  • 151. Data: 2013-11-01 22:09:56
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 15:57:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Uuuuu to nie jest lekko. Ze trzy trzeba sprzedac zeby jakos rok przezyc. :-)
    Jeden wystarczy.
    Później klienci "wracają aby dokupić";)

  • 152. Data: 2013-11-01 22:17:11
    Temat: Re: P3yta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 20:52:55 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > Pominąłeś odpowiedzi na tematy:
    >

    > Większe zuzycie prądu w okapie bora niż w tradycyjnych okapach.
    >
    > Możliwość pracy okapu bora z ciągiem naturalnym, tak ja to ma miejsce w
    >
    > tradycyjnych okapach.
    >
    > Stały poziom hałasu okapu bora w stosunku do tradycyjnych okapów.
    >
    > Problem z wyciągiem oparów przy gotowaniu w wysokich naczyniach na okapie
    >
    > bora w sytuacji gdy nie jest możliwe ich przykrywanie.
    >
    > Przyprawy, zamiast trafić do potrawy są wciągane w okap bora. Więc aby
    >
    > skutecznie przyprawić potrawę bez marnowania przypraw należy okap bora
    >
    > wyłączyć.
    Ja już zrozumiałem, że dla ciebie to urządzenie ma same wady, więc go nie kupisz
    pomimo oczywiście posiadania środków finansowych, ale za parę lat będziesz miał na
    rynku tylko takie rozwiązania, więc się przyzwyczajaj :)

  • 153. Data: 2013-11-01 22:20:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:17:11 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    >pomimo oczywiście posiadania środków finansowych, ale za parę lat będziesz miał >na
    rynku tylko takie rozwiązania, więc się przyzwyczajaj :)

    W jakim hotelu/restauracji//fast foodzie obejrzę te przyszłościowe urządzeniua w
    działaniu?

  • 154. Data: 2013-11-01 22:23:18
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 21:40:46 UTC+1 użytkownik nadir napisał:
> [...]
    i tam dowiesz się jak mało wiesz.

    > Wytłumacz lepiej, mi niedouczonemu, co znaczy: "Sprzedawany w tradycyjny
    >
    > sposób a nie u domokrążców" i dlaczego w sklepach gdzie są dziesiątki
    >
    > różnych okapów w cenach od 100 do 2000 euro Twojego wynalazku jednak nie
    >
    > można uświadczyć, nawet na folderach reklamowych.
    Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody od 1000 zł
    do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

  • 155. Data: 2013-11-01 22:23:40
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Nie rozumiem o co ci chodzi. Masz to w domu i tak nie działa, czy chociaż
    >znasz kogoś, komu to nie działa?

    Masz pojęcie ile potrzeba węgla aktywowanego aby pochłonić tyle zapachów?
    Komu ty te kity wciskasz.

    >Nie. Tyle chcą klienci za to płacić i dlatego tyle kosztuje.

    Nie chcą, tylko nie mają wyjścia.

    >Tak powiadam. Masz inne informacje?

    A ty masz ?

  • 156. Data: 2013-11-01 22:25:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:23:18 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody od >1000
    zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.
    Kup jakąś książke o marketingu i poczytaj bo stracisz pracę;)

  • 157. Data: 2013-11-01 22:32:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:23:18 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Z tego samego powodu dlaczego w autosalonie Mietek-Car, gdzie są samochody od >1000
    zł do 20000 zł nie zamówisz Maybacha.

    Znamy teorię "nieważne czy piszą żle czy piszą dobrze ważne że piszą" ale jak już w
    pisanie bzdur brniesz to napisz że pomimo tego że w specyfikacji Bora jest 7600W to
    zużywa ona 30% mniej energii jak "zwykłe płyty indukcyjne"

  • 158. Data: 2013-11-01 22:37:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-01 22:09, slavo65 pisze:

    > Nie rozumiem o co ci chodzi. Masz to w domu i tak nie działa, czy chociaż znasz
    kogoś, komu to nie działa?

    Mysle, ze nie chodzi o to czy dziala czy nie. Raczej o to za ile dziala
    i co oferuje za te cene. Prawde mowiac substytucyjnie jakos nie powala
    na kolana zeby tyle za to placic. Zapewne na demonstracjach masz
    przygotowane jakies foldery z roztoczami w zblizeniu mikroskopowym. :-)

    Pozdro.. TK

  • 159. Data: 2013-11-01 22:39:18
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

> [...]

    >Ja już zrozumiałem, że dla ciebie to urządzenie ma same wady, więc go nie
    >kupisz pomimo oczywiście posiadania środków finansowych,

    No i nadal zero odpowiedzi na trudne pytania. Ja nie kupię ale próbuj
    chociaż innych namówić więc odpowiedz na pytania.
    Pamiętaj że brak odpowiedzi świadczy, że cała ta wcześniejsza gadka o
    cudownych właściwościach były gówno warte.

    > ale za parę lat będziesz miał na rynku tylko takie rozwiązania, więc się
    > przyzwyczajaj :)

    10 lat temu większość nie myślała o telewizorze plazowym bo miał tyle wad co
    zalet i kosztował o wiele za dużo.
    Dzisiaj mamy często nawet po kilka plazm w domu. W przystępnej cenie i
    udoskonalonych.
    Zaglądnij więc tu za 10 lat albo rozmawiaj tu i teraz i nie wciskaj kitów o
    przyzwyczajaniu.

  • 160. Data: 2013-11-01 22:41:56
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 1 listopada 2013 22:06:01 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    >http://www.youtube.com/watch?v=gyJD6qYB7UY#t=25
    >
    > Sprzęg zapewne wart sewj ceny więc wstydzić sie nie ma czego.
    >
    > Gdzie można zobaczyć go "w praniu"
    >
    > Chyba firma nie swstydzi się swoich produktów i to żadna tajemnica.
    >
    > Podaj nazwę hotelu/restauracji która to używa to ktos podjedzie obaczy, może jakiś
    filmik zrobi.
    Urządzenia serii Professional zostały niedawno zamówione przez jednego z warszawskich
    stolarzy i trafią wkrótce (może już zamontowane?) do jednej z warszawskich knajp. Jak
    będą już na miejscu to sam podjadę, aby obejrzeć, gdzie trafiły i jak działają.
    Urządzenia tej i innych serii są już zamontowane na ekspozycjach w różnych studiach
    kuchennych w Polsce, skąd trafiają potem do domów klientów. Wybierz sobie, gdzie masz
    najbliżej, podjedź i sprawdzaj do woli.
    Jadąc od południa Polski są na przykład w:
    Katowice: http://www.estima.pl
    Opole: http://everestdesign.pl
    Zamość: http://www.repecki.pl
    Wrocław: http://kuchniemhm.pl