  • 231. Data: 2013-11-05 13:36:56
    Temat: Re: Płyta indukcyjna
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:15:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    wypadku użycia wszystkich, tradycyjnych okapów"

  • 232. Data: 2013-11-05 13:50:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nie ja jeden zauwazylem, ze Ty to akurat na wszystkim sie znasz i w kazdym
    > watku masz cos madrego do powiedzenia.

    Napisał ten co częściej się udziela na grupie.

    > Nawet jak cos jest calkowicie pomijalne i bez sensu u Ciebie wyrasta do
    > rangi zyciowego problemu. Tak jak mam udowadniac, ze kanalizacja jest
    > hermetyczna. I co z tego, ze nie jest?

    To że gdy zrobisz podciśnienie to będziesz z niej zaciągał zapachy.

    > Pompuja tam gazy bojowe czy co? Okap i ryzyko smrodu z kanalizacji no wez
    > badz powazny..

    Nie wiesz o czym piszesz.

    > Wystarczy zeby co?

    Żeby w pewnych warunkach śmierdziało z kanalizacji.

    > Nawet nie chce mi sie tego komentowac. Toz to jakas komedia. Masz
    > hermetyczne drzwi do garazu? Wieksze roznice cisnien w kanalizacji
    > spowoduje wiatr za oknem niz wlaczony okap a jakos w domu nie jedzie.

    ROTFL - przypadkiem dobrze napisałeś - tak w wielu domach z wentylacją
    grawitacyjną jak wiatr wieje nie z tej strony co trzeba to jak to ująłeś
    "jedzie".

    > Tak pamietam, ze kilkudziesieciu dB z odleglosci metra nie slyszysz, ale
    > to inaczej jak reszta swiata. Teraz kolejnym zagrozeniem jest podcisnienie
    > w kanalizacji przy wlaczonym okapie. Widac mam bardzo nieszczelna te
    > kanalizacje skoro pokrywek na gniazdkach odkurzacza mi nie podnosi i
    > syfony nie bulgocza.

    Nie brnij, bo schodzisz do poziomu debilnych troli co to krytykują wszystko
    czego na oczy nie widzieli i na czym się nie znają. Rozumiem, że do mnie
    jesteś negatywnie nastawiony bo wielokrotnie prostowałem Twoje bzdury,
    dlatego proszę zrób sobie przerwę i idź zapytaj projektanta albo wykonawcę z
    doświadczeniem, a później pisz dalej.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 233. Data: 2013-11-05 13:56:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-05 13:36, slavo65 pisze:

    > "to jest standardowy, wysokiej jakości, markowy okap- aktualny, nie stary model"

    No ale to juz wiemy, za to zachowujesz sie jak bys nie czytal tego co
    sie pisze. A pisze sie, ze tak dzialajacych okapow jak ten na filmie
    praktycznie sie nie spotyka. Kazdy srednio rozwiniety moze to sprawdzic
    w swojej kuchni. Tobie tez polecam ten trudny eksperyment, ale o tym
    przeciez wiesz.

    Pozdro.. TK

  • 234. Data: 2013-11-05 13:57:57
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:01:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    ale wierzysz, że te podawane przez inne firmy są prawdziwe.

    > Ale to nie On tylko ja pisalem o decybelach.
    >
    > Poza tym jako sprzedawca, przedstawiciel, czy inna forma, mysle, ze
    >
    > powinienes pominac aluzje polityczne, bo to ew. tez Twoi klienci, a tak
    >
    > to sobie raczej nie zjednujesz.

    Po pierwsze, prawie w każdym poście jaki tu jest do mnie kierowany, są mi robione
    zarzuty, że próbuję wcisnąć jakiś nie mający pokrycia w faktach, marketingowy kit. A
    ty mi znów radzisz, abym dla pieniędzy wyparł się tego co na prawdę myślę :)

    Po drugie, sam teraz potwierdziłeś ich niekonsekwencję, bo przecież znani są
    powszechnie z narzekania na tragiczną sytuację umęczonych tuskiem Polaków a
    jednocześnie widzisz ich jako kupujących tak drogie urządzenia :)

  • 235. Data: 2013-11-05 14:05:25
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 13:56:08 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > praktycznie sie nie spotyka. Kazdy srednio rozwiniety moze to sprawdzic
    >
    > w swojej kuchni. Tobie tez polecam ten trudny eksperyment, ale o tym

    To na odwrót działa. Strona twierdząca udowadnia.
    Ja (BORA) już pokazaliśmy z całą odpowiedzialnością za słowo i twierdzimy, że KAŻDY
    tradycyjny, włączony na full okap, pod którym staną cztery gotujące na full wodę
    garnki, zupełnie nie poradzi sobie z tą parą.
    Jeżeli twierdzisz, że to nie prawda, to jako, jak ładnie napisałeś, każdy
    rozgarnięty, powtórz dokładnie taki sam eksperyment i pochwal się wynikami.

  • 236. Data: 2013-11-05 14:06:58
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "slavo65" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > "to jest standardowy, wysokiej jakości, markowy okap- aktualny, nie stary
    > model"

    Daj spokój, nie ma sensu - Maniek ma najlepszy okap na świecie i nic go nie
    przekona że może być inaczej.
    Jego okap jest najcichszy, najwydajniejszy i największy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 237. Data: 2013-11-05 14:11:25
    Od: <m...@g...com>

    Użytkownik "slavo65" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >"Frajerzy" sami się zgłosili, bo sprawdzili, że działa, pozazdrościli innym
    >i byli niepocieszeni, że jeszcze nie ma w Polsce dystrybutorów.
    >Ale już są. Możesz zamawiać.

    To jest twoj awersja, którą już znamy od tygodnia i wiemy że się jej
    będziesz trzymał sekciarzu.

    >Widzę powyżej pewną niekonsekwencję. Nie wierzysz w oficjalne informacje od
    >BORA, ale wierzysz, że te podawane przez inne firmy są prawdziwe.

    Sranie w banie. Czytaj uważnie co pisałem.

    >Nie głosujesz może na PiS, bo to by tłumaczyło tę swoistą schizofrenię? :)

    Mylisz się :)))
    Swoją drogą, zauważyłem że każde POwskie ścierwo czy POwski leming ma wryte
    we łbie że jak nie PO to musi z PISu być :)
    Powoli układanka zbiega się w całość. Wystarczy wiedzieć że 80% osadzonych w
    więzieniach głosowało na PO.

  • 238. Data: 2013-11-05 14:11:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 12:28:24 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
> [...]
    > Ale już są. Możesz zamawiać.

    > http://www.bora.com/en/contact/
    > Nawet jeden z naszego pięknego kraju jest o swojsko brzmiącym imieniu

    Nie przesadzasz czasem? Chłopaki wyluzujcie trochę bo to powoli staje się
    żałosne. Czepiliście się człowieka tylko dlatego że raczył wspomnieć o
    sprzęcie którym handluje przy czym zrobił to w odpowiedzi na pytanie a nigdy
    nie założył spamerskiego wątku.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 239. Data: 2013-11-05 14:16:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Swoją drogą, zauważyłem że każde POwskie ścierwo czy POwski leming ma
    > wryte we łbie że jak nie PO to musi z PISu być :)

    Z taką logika i problemami z czytaniem ze zrozumieniem to pewnie jakiś
    zwolennik Palikota albo Korwina.

    > Powoli układanka zbiega się w całość. Wystarczy wiedzieć że 80% osadzonych
    > w więzieniach głosowało na PO.

    To świadczy tylko o tym, że jak ktoś ma dużo czasu na myślenie to z niego
    korzysta...

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 240. Data: 2013-11-05 14:41:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 listopada 2013 14:05:25 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:
    > Ja (BORA) już pokazaliśmy z całą odpowiedzialnością za słowo i twierdzimy, że
    >KAŻDY tradycyjny, włączony na full okap, pod którym staną cztery gotujące na >full
    wodę garnki, zupełnie nie poradzi sobie z tą parą.
    Bądżmy powazni. to nie prezentacja bora bora dla Koła Gospodyń Wiejskich.
    Wrzuciliście jakiś filmik który porównuje bora bora z niewiadomo czym(tylko się po
    raz kolejny nie zatnij i nie pisz "to jest standardowy, wysokiej jakości, markowy
    okap- aktualny, nie stary model".
    Niby czemu bora bora ma sobie łatwiej radzić z parą jak "tradycyjny" okap o podobnej
    wydajności?
    Kurcze ja rozumiem że łatwo nie masz sprzedając za 14-35tys nieskomplikowane
    technologicznie urządzenia jakimi są płyty indukcyjne, ale troche sie postaraj.
    Najpierw piszesz o hotelach w Polsce jak pytam jakie to podajesz adresy sklepów.
    Wrzucasz filmik który niby ma wykazać wyzśzość bora bora w stosunku do... No własnie,
    już ujawnić nie chcesz z czym ta bora bora konkuruje na filmiku. Może z atrapą okapu,
    może z okapem z Biedronki za 149zł a byc może z przyzwoitym tradycyjnym okapem. Tego
    niestety nie wiemy.
    Maniek frytki smażył i widział jak okap działa, ja też widywałem działające okapy a
    ten konkurent bora bora z filmu to może i wcale nie włożony?
    Uwierz mi lata temu w akwizycji pracowałem i nie takie numery sie odwijało aby drogo
    sprzedać marnej jakości produkt.
    > Jeżeli twierdzisz, że to nie prawda, to jako, jak ładnie napisałeś, każdy
    >rozgarnięty, powtórz dokładnie taki sam eksperyment i pochwal się wynikami.
    Nic tylko znależć troszkę wolnego czasu, zaprosić akwizytora z bora do chaty i
    patrzec na żywo;)
    Ale to tak dla zasady chyba tylko bo skoro indukcja za 1000zł gotuje obiad
    prawidłowo+ okap za powiedzmy następny tysiąc wciaga opary z frytek w sposób
    zadowalający to nie widzę sensu wydawać 14-35tys za uirzadzenie o takiej samej
    funkcjonalności.
    Kurcze nic nie uzasadnia kilkukrotnie większej ceny- moc indukcji podobna, wygląd
    podobny, wydajnośc okapu również, głośność porównywalna to co za argumenty za bora
    bora?
    To że jeden developer się interesoawał, to że kucharz w Mediolanie zapachu potrawy
    nie wyczuł, a dwa polskie niewiadomo jakie hotele są zainteresowane to dla mnie nie
    argumenty.