  • 1. Data: 2009-02-05 17:51:15
    Temat: Płytki na kominie
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    Witam,
    Jestem na etapie wykonywania dachu. Skończone deskowanie i umocowana folia
    paroprzepuszczalna, przy okazji można "wykończyć" kominy. Mam ich 5 szt,
    LEIERa - 2 szt dymno- wentylacyjne i 3 wentylacyjne w tym dwa 2 otworowe a
    jeden 3 otworwy. Teraz do rzeczy, fachowiec chce 2500 zł za obłożenie
    klinkierem - po 500 zł od sztuki jak leci. Od deskowania ponad dach wystają
    ok 175 cm. Jak kształtują się ceny za taka pracę. - woj.warm-mazurskie.
    Jurek

  • 2. Data: 2009-02-05 18:03:02
    Temat: Re: Płytki na kominie
    Od: "Adi" <a...@g...com>

    bie wiem jakie u was sa stawki ale jeden dobrze zrobiony komin to 1 dzień

  • 3. Data: 2009-02-05 18:45:27
    Od: a...@g...com

    On 5 Lut, 18:51, "SP2GUB" <s...@e...com.pl> wrote:
> [...]
    > ok 175 cm. Jak kształtują się ceny za taka pracę. - woj.warm-mazurskie.

    Wentylacyjne - spoko. Dymne / spalinowe - za 2-3 lata bedziesz
    poprawial, bo odpadna. Za duze wahania temperatury - nawet mimo, ze to
    systemowy, wiec pewnie ocieplany. Jaki kolor tego klinkieru? Jak
    ciemny - to moze pomysl o struktonicie ? Wyglada to calkiem ladnie na
    kominie i dosc tanie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.