  • 11. Data: 2009-05-06 18:46:17
    Temat: Re: Płyty GK i klejenie płytek.
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Wed, 6 May 2009 18:51:54 +0200, scream napisał(a):

    > W ten sposob tylko bys oslabil calosc. Jakim prawem cienka warstwa kleju
    > elastycznego mialaby utrzymac caly klej i plytki?

    Nie wiem - w każdym razie mam tak zrobione dwie ściany, wyłożone dość
    ciężkim gresem, bo tak radzili mi fachowcy od tych spraw. I od 2001 roku
    trzyma się to idealnie, bez najmniejszej ryski

    T.

  • 12. Data: 2009-05-06 19:01:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 6 May 2009 20:46:17 +0200, Tomasz Nowicki napisał(a):

    > Nie wiem - w każdym razie mam tak zrobione dwie ściany, wyłożone dość
    > ciężkim gresem, bo tak radzili mi fachowcy od tych spraw. I od 2001 roku
    > trzyma się to idealnie, bez najmniejszej ryski

    W ten sposob to mozna opisac tez rozne inne patenty :) Niedawno sie
    meczylismy ze skuwaniem plytek polozonych ponad 30 lat temu na cemencie
    wymieszanym z czymś gumowym, ew. robili to na dwie warstwy... nie wiem na
    co wtedy sie kleiło? W kazdym razie po 30 latach od polozenia plytki ciezko
    bylo oderwac co jednak nie znaczy ze nalezy takie patenty stosowac :))

    --
    best regards,
    scream

  • 13. Data: 2009-05-06 23:44:21
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    scream wrote:

> [...]
    > meczylismy ze skuwaniem plytek polozonych ponad 30 lat temu na cemencie
    > wymieszanym z czymś gumowym, ew. robili to na dwie warstwy... nie wiem na

    Cement z lateksem

    pzdr
    Marek