  • 11. Data: 2013-07-12 12:56:22
    Temat: Re: Podbudowa pod posadzkę...cd
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 10:13:56 UTC+2 użytkownik Irek N. napisał:

    > W takim razie mam prośbę.
    >
    > Napisz jak powinna taka procedura kalibracji wyglądać.
    >
    > Mam też drugą prośbę, zakładając, że te badania są coś warte - co z nich
    >
    > wynika?
    >

    > Miłego.
    >
    > Irek.N.

    Trzeba zrobić z dwa badania VSS obok postawić płytę dynamiczną, tworzysz korelację i
    następne badania możesz odnościć do tej korelacji.

  • 12. Data: 2013-07-12 19:50:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 12:56:22 UTC+2 użytkownik k...@g...com na

    > Trzeba zrobić z dwa badania VSS obok postawić płytę dynamiczną, tworzysz korelację
    i następne badania możesz odnościć do tej korelacji.

    Mam dziwne wrażenie że nie za bardzo wiesz o czym piszesz;)

  • 13. Data: 2013-07-12 20:26:20
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 12 lipca 2013 19:50:09 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > W dniu piątek, 12 lipca 2013 12:56:22 UTC+2 użytkownik k...@g...com na

    korelację i następne badania możesz odnościć do tej korelacji.

    > Mam dziwne wrażenie że nie za bardzo wiesz o czym piszesz;)

    Czyżby:
    http://www.gddkia.gov.pl/userfiles/articles/p/prace-
    naukowo-badawcze-zrealizow_3435//documents/tg-152.pd

    lub krótki link: http://tiny.pl/h6ffc

  • 14. Data: 2013-07-15 19:54:14
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Trochę się zdoktoryzowałem i faktycznie masz rację. Badania powinny być
    przeprowadzone płytą statyczną. Nie dotarłem natomiast nigdzie do
    danych, pozwalających choćby oszacować korelację pomiędzy VSS, a
    badaniem dynamiczną płytą. Producent (a w ślad za nim dystrybutor)
    uważają, że raz skalibrowana lekka płyta jest cacy (na okres powiedzmy
    roku) i nie przewidują jakiejkolwiek innej kalibracji porównawczej.

    Tak więc - po temacie, beton wylany, szkoda tylko że nie wiedziałem na
    jakie uproszczenie się decyduję biorąc badania dynamiczne (nikt nie
    podpowiedział).

    THX za uświadomienie. Jak masz jakieś porównania - zapodaj proszę.

    Miłego.
    Irek.N.