  • 1. Data: 2009-03-25 08:03:36
    Temat: Podłoga z OSB na starych legarach-poziomowanie..
    Od: "giguch" <g...@g...pl>

    Witam.
    Musze wymienić podłoge w kuchni i przedpokoju.
    Obecnie mam stare deski które chce wymienic na płyty OSB i na to położyc
    płytki.
    Problem jest nastepujacy-zmierzyłem podłoge i nie wszędzi jest w
    poziomie...Jak wypoziomować OSB na wszystkich legarach?Są jakieś specjalne
    podkładki pod płyty(co moge kłaść między płyte a legar aby wypoziomować
    podłoge?)
    Pozdrawiam-Piotr

  • 2. Data: 2009-03-25 14:46:01
    Od: p...@i...pl

    On 25 Mar, 09:03, "giguch" <g...@g...pl> wrote:

    > poziomie...Jak wypoziomować OSB na wszystkich legarach?Są jakieś specjalne
    > podkładki pod płyty(co moge kłaść między płyte a legar aby wypoziomować
    > podłoge?)

    nic. Miedzy plyte a legar nie kladz zadnych podkladek. Poziomuje sie
    legary.

    pzdr
    krzychut