  • 11. Data: 2011-06-16 21:26:47
    Temat: Re: Podwójne gniazdko SAT.
    Od: magia <m...@w...gazeta.pl>

    W dniu 2011-04-15 09:20, Tomek C pisze:
    > Strasznie mi się to nie podoba, ale trzeba będzie się pogodzić z dwoma
    > gniazdami bo innego wyjścia nie widzę.

    A wystarczylo zerknac na pierwszy z brzegu Berker, taki KWadratna przyklad.
    MAja 2xsat.

  • 12. Data: 2011-06-16 21:51:14
    Od: Yac <n...@n...pl>

    > Z talerza ? Po pierwsze to musisz zrobic sobie instalacje z
    > multiplexerem i od niego ciagnac kable. Do multiplexera ciagniesz 4
    > kable z konwertera quattro (NIE QUAD)

    Dlaczego muszę z multiplekserem? Nie mam potrzeby nic więcej upychać w
    tym kablu. Mam tu tak słabą naziemną, że pewnie jak wejdzie pełna
    cyfrówka to już całkiem przestanie działać.

  • 13. Data: 2011-06-17 20:16:25
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 13-04-2011 o 08:39:40 Yac <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > później kłaść kabli wierzchem.
    > W związku z tym, że nowe dekodery HD z nagrywarkami używają dwóch
    > przewodów (pewnie po to, żeby coś innego nagrywać i oglądać) chciałbym w
    > każdym takim punkcie wystawić sobie po 2 kable.
    > Jakimi gniazdkami to rozwiązać? Ogólnie jestem zdecydowany na gniazdka
    > Legranda z serii Sistena Life, ale tam znalazłem tylko gniazdko R TV
    > SAT, a na tym mi nie zależy. Jest jakiś sposób na wyprowadzenie
    > podwójnego gniazdka SAT z 2 oddzielnych przewodów tak aby nie dawać koło
    > siebie dwóch gniazdek R TV SAT? A może da się to rozwiązać jakoś inaczej?
    Tak Ospel ma w seri impresja podójne gniazdo SAT. Ale jak chcesz mieć tyle
    gniazd to aby to połaczyc potrzebujesz multipekser tak jak ci już pisano,
    wtedy przy każdym gniazdku możesz mieć dekoder.

    --
    Pozdr
    JanuszK