  • 1. Data: 2011-06-09 10:08:50
    Temat: Pokochalem kreta. :)
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Jako ze przegralem batalie z wyjatkowo INTELIGENTNYM kretem, a walczylem
    dzielnie na wszelkie
    sposoby oglosilem kapitulacje. Pogodzilem sie, ze mam nielegalnego (?)
    lokatora. Jedyne co robie rano, to zbieram kopce do doniczki i oczyszczam
    trawnik. :)

    Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
    sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie
    stalo sie latwiejsze. :)

  • 2. Data: 2011-06-09 10:13:37
    Temat: Re: Pokochalem kreta. :)
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    W dniu 09.06.2011 12:08, Neko pisze:

    > Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
    > sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie
    > stalo sie latwiejsze. :)

    Ileż Ci ten kret zjeść może... Ja tam nie mam działki z super
    wypielęgnowanym trawnikiem, ale jakoś kretówki mi nigdy nie
    przeszkadzały. Nawet fajnie, ze coś sobie żyje u mnie na działce ;-)

  • 3. Data: 2011-06-09 20:52:14
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-09 12:08, Neko pisze:
> [...]
    >
    > Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
    > sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie

    Ciesz się kretem, bo jak on sie "wyprowadzi", to w jego korytarze
    wprowadzą sie nornice czy karczowniki
    i wtedy będziesz miał o wiele gorzej.

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 4. Data: 2011-06-09 22:19:31
    Od: "moon" <m...@y...com>

    Krycha wrote:
    > Ciesz się kretem, bo jak on sie "wyprowadzi", to w jego korytarze
    > wprowadzą sie nornice czy karczowniki
    > i wtedy będziesz miał o wiele gorzej.

    żeby jeszcze lemingi tam wlazły...
    ;)

    moon

  • 5. Data: 2011-06-09 23:18:29
    Od: "lamia" <l...@o...pl>

    ludzie szukają inteligencji pozaziemskiej, a ona jest w ziemi ;)))

  • 6. Data: 2011-06-09 23:31:28
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Jun 2011 01:18:29 +0200, lamia napisał(a):

    > ludzie szukają inteligencji pozaziemskiej, a ona jest w ziemi ;)))

    Ja o tym wiem. Wczoraj wykopała mi z tej ziemi kilka niedawno posadzonych
    sałat, wraz z całą bryłą korzeniową wysadziła je na wierzch...

    --
    XL
    człowieka." Roberto de Mattei

    Prawda o GMO:
    http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
    f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

  • 7. Data: 2011-06-10 06:03:20
    Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl>

    Krycha <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ciesz się kretem, bo jak on sie "wyprowadzi", to w jego korytarze
    > wprowadzą sie nornice czy karczowniki
    > i wtedy będziesz miał o wiele gorzej.

    Ta współpraca wygląda trochę inaczej.W krecich tunelach zawsze grasują
    gryzonie.Jak ustaje działalność kreta,to znaczy,że już są karczowniki
    i kret wyprowadził się na chwilę.W jednym krecim korytarzu złapałem jednego
    kreta i osiem tych potworów.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 8. Data: 2011-06-10 09:33:43
    Od: "Vilar" <v...@u...to.op.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Licze na to, ze w koncu zezre wszystko co ma do zjedzenia i pojdzie
    > sobie gdzie indziej. Poki co przestalem sie denerwowac, a i zycie

    A próbowałeś broni biologicznej, czyli teriera? Można pożyczyć ;-)
    Ale lojalnie ostrzegam, że najpierw zrobi Ci radosne wykopki w ogródku, ale
    żadnej "inteligencji" nie przepuści (jeżom też niestety), MK