  • 11. Data: 2010-10-28 15:35:42
    Temat: Re: "Polski rynek materiałów budowlanych zalewają buble"
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:1gytc4atqvujd$.1wbcxnt50y0lp$.dlg@40tude.net...

    > Zerknalem.
    > Ale nie odpowiedziales na pytanie.
    Bo jedne jak i drugie powinny świadczyc o jakości produktu w tym wypadku
    między innymi Termo organiki która jest członkiem związku który zlecał
    badania Tylko naiwny uwierzy w to że próbka ich produktu była pozyskana do
    badań w ten sam sposób jak pozostałych producentów.

  • 12. Data: 2010-10-28 15:52:01
    Od: ŁC <a...@r...to>

    Dnia Thu, 28 Oct 2010 17:35:42 +0200, na102 napisał(a):

> [...]
    > badania Tylko naiwny uwierzy w to że próbka ich produktu była pozyskana do
    > badań w ten sam sposób jak pozostałych producentów.

    Taka argumentacja zawsze mnie poraża... :->
    Łotewer, nie widzę podstaw, by odrzucić wyniki badań jako takie.

    --
    ŁC
    - Kiedy w Anglii jest lato?

  • 13. Data: 2010-10-28 16:51:03
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Łotewer, nie widzę podstaw, by odrzucić wyniki badań jako takie.
    Podstaw nie znajdziemy,ale zlecanie przez konkurencję takich badań budzi we
    mnie obawy co do obiektywnej oceny produktu zlecającego .
    Nie neguje wyników badań bo ITB wykazalo wiadomą niską jakość produktów ale
    akurat miałem także termo organikę na swej budowie i mialem zastrzeżenia
    tyle że mnie nie stać na zlecenie badań .

  • 14. Data: 2010-10-28 20:37:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 25 Oct 2010 21:48:59 +0200, Irokez napisał(a):

    > Czyli trzeba będzie sprowadzać z niemiec. Polak Polaka oszukuje jak tylko
    > może.

    A dlaczego? Polskie produkty są również bardzo dobre. Np. Genderka. W
    ogóle, dla mnie to jest żałosne, że ciągle istnieje w naszym kraju jakaś
    dziwaczna tęsknota za tym, co zachodnie. Wbijcie sobie ludzie do głów, że
    polskie produkty w niczym nie ustępują tym niemieckim a częstokroć nawet je
    przewyższają jakością czy zaawansowaniem technologicznym. Niektórzy to co
    produkuje się i to co jest za Odrą traktują jak jakąś ziemię obiecaną.

    --
    best regards,
    scream

  • 15. Data: 2010-10-28 20:43:41
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik scream napisał:

    . Niektórzy to co
    > produkuje się i to co jest za Odrą traktują jak jakąś ziemię obiecaną.
    >
    > --
    Szczególnie na śląsku.

    Heeej Francik! widzioł zek takiiiigo scura.
    No nie godej, przeca nie mo takich scurów.
    Jak nie mo, kiej zek widzieł... takiiigo, padom Ci.
    No to kaj ześ to widzioł?
    No w Miemcak
    Aaa... w Miemcak to jaaaa.