  • 91. Data: 2011-01-09 15:44:34
    Temat: Re: Pompa ciep3a Górny |l?sk
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    news:9d242ce2-65bc-4604-a635-

    > Dzis u mnie +8stC i tak pieknie slonce swieci ze wydaje sie jakby juz
    > wiosna nadeszla :-))

    No i nie dziwie sie markowym uzyskom z kolektorow. U mnie wczoraj na
    kolektorze ledwo kilkanascie stopni a slonce pokazalo sie przez chmury po
    poludniu.

    > I mimo wylaczonego od wczoraj ogrzewania, temperatura w domu
    > rosnie :-) (w nocy pomalu spadala).

    To tez tajemnica rachunkow za energie w kontekscie porownan grupowych bez
    uwzglednienia regionu.

    Pozdro.. TK

  • 92. Data: 2011-01-09 17:06:16
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 9 Sty, 16:44, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > No i nie dziwie sie markowym uzyskom z kolektorow. U mnie wczoraj na
    > kolektorze ledwo kilkanascie stopni a slonce pokazalo sie przez chmury po
    > poludniu.
    [...]
    > To tez tajemnica rachunkow za energie w kontekscie porownan grupowych bez
    > uwzglednienia regionu.

    Ja jednak mysle ze w skali kraju az takich roznic nie ma. Ot dzisiaj u
    mnie swieci slonce, jutro bedzie u Ciebie, Polska jest za mala,
    chmurki jak leca to przelatuja przez cala Polske wiec srednio zapewne
    u mnie i u Ciebie sa takie same warunki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 93. Data: 2011-01-09 17:15:17
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    .googlegroups.com...
    > Ja jednak mysle ze w skali kraju az takich roznic nie ma.

    Oj chyba sa :-) Ja z dolnoslaskiego tym w bialostockim raczej nie zazdrosze
    :-)

    b.

  • 94. Data: 2011-01-09 18:15:35
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Budyn" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    > Oj chyba sa :-) Ja z dolnoslaskiego tym w bialostockim raczej nie
    > zazdrosze

    No wlasnie.
    Wystarczy popatrzec na mapy pogody co dzien, tak z ciekawosci. Moze nie tyle
    na temp. co na zachmurzenia, w koncu to dobrych kilkaset kilometrow no i
    zupelnie inna topografia. W czasie kiedy wieje halny jak mowia fachowcy
    nawet w Krakowie jest wiecej porodow. U nas to bez znaczenia. :-) W zeszlym
    roku w gorach sniegu jak na lekarstwo a u mnie jeszcze w marcu bylo dobre
    kilkadziesiat cm sniegu na dachu. W tym roku nie wiem jak tam u Was, ale
    slonca u nas naprawde malo, w zeszlym roku bylo to samo.
    Adam wpisz sobie w ICM region wschodni od Warszawy, wybierz sobie jakie
    kolwiek wieksze miasto, Siedlce, Bialystok, Lublin, Terespol, bedziesz mial
    porownanie. Ostatni wykres najbardziej nas interesuje.

    Pozdro.. TK