  • 11. Data: 2012-06-01 13:50:03
    Temat: Re: Pompa ciepla monoblok - na fundamencie?
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    On Fri, 01 Jun 2012 12:45:49 +0100, Maniek4 <r...@l...pl> wrote:

    > Fakt, tak moze byc, choc nie wynika jasno z tresci.
    > Skoro tak to nie zabieram glosu.

    "Monoblok", "tuje" .. ;)

    Niby mozna by zrobic szersza plyte, ktora by zapewniala stablinosc na
    boki, ale ... u mnie jest ciasno, wiec lepszy juz ten fundaent w glab za
    to nie szerszy nic pompa.

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 12. Data: 2012-06-01 13:53:05
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości

    >"Monoblok", "tuje" .. ;)

    Ale z tego wynika tyle, ze pompa jest w jednym kawalku i byly jakies stare
    tuje. Korzenie moga byc z obu stron fundamentu domu.

    Pozdro.. TK