  • 11. Data: 2013-09-10 16:52:38
    Temat: Re: Poplon w warzywniaku?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 07:07:53 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

    > I tej wersji proponuję się trzymać. Szambo omijamy z daleka. Przepocone XL
    niepięknie pachnie.

    > Pozdrawiam racjonalnie
    > skryba

    Osiołku, dokształć się z najprostszej polszczyzny, zamiast przypisywać
    swoją potliwą smrodliwość innym...

  • 12. Data: 2013-09-10 17:41:10
    Od: z...@w...pl

    W dniu wtorek, 10 września 2013 16:52:38 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

    > Osiołku, dokształć się z najprostszej polszczyzny, zamiast przypisywać
    >
    > swoją potliwą smrodliwość innym...

    Zrób przysługę policjantom

  • 13. Data: 2013-09-10 17:48:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 08:41:10 -0700 (PDT), z...@w...pl napisał(a):

    > Zrób przysługę policjantom

    Już rozumiesz różnicę między warzywniakiem a warzywnikiem, prawda? To
    dobrze.

  • 14. Data: 2013-09-10 17:52:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 10 Sep 2013 17:48:04 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Już rozumiesz różnicę między warzywniakiem a warzywnikiem, prawda? To
    > dobrze.

    ...nie będziesz już mylił pośrednika z pośredniakiem, średnika ze
    średniakiem, odważnika z odważniakiem... i takie tam. Ale tu masz
    szczęście, bo pacana z niczym nie pomylisz...

  • 15. Data: 2013-09-14 08:42:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 11:03:45 UTC+2 użytkownik michalek napisał:
    > Jaki jest sens (z Waszego doświadczenia) coś zasiewać na opróżnionych
    > grządkach późnym latem lub jesienią.

    Koleżka mój rzodkiewkę wysiał jakoś niedawno, twierdzi że się uda. Jak się uda, dam
    znać ;)

    L.

  • 16. Data: 2013-09-14 10:58:21
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Koleżka mój rzodkiewkę wysiał jakoś niedawno, twierdzi że się uda. Jak
    > się uda, dam znać ;)

    Hejka. Wysiew i uprawa rzodkiewki może odbywać się w sierpniu i
    wrześniu. W okresie łagodnej jesieni zdąży wyrosnąć posiana nawet w
    październiku. Rzodkiewka ekspresowo kiełkuje - nawet juz po dwóch dniach a
    jej okres wegetacji wynosi około 30 dni.
    Pozdrawiam jesiennie Ja...cki

  • 17. Data: 2013-09-14 16:48:17
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > październiku. Rzodkiewka ekspresowo kiełkuje - nawet juz po dwóch dniach a
    > jej okres wegetacji wynosi około 30 dni.

    Dzięki za przypomnienie o rzodkiewce. Wiem, że jesień to też pora na jej
    wysiew. Tyle, że u mnie siana wiosną zwykle rosła mało chętnie i to głównie
    w liście a nie kulki korzenne. Te jak juz z trudem powstawały to twarde
    i łykowate.
    Ale rzeczywiście spróbuję jesiennego wysiewu, może się uda.
    To będzie i pożytek do zjedzenia a nie tylko porządek na grządce.

  • 18. Data: 2013-09-16 19:08:17
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-09-09 11:03, michalek pisze:
> [...]
    > je "zeżarła") no to obsiałem facelią (wyczytałem, że to motylkowa roślina,
    > wzbogaca ziemię w azot itp.)
    > Słyszę, że niektórzy sieją żyto, pszenicę co podobno spulchnia? inaczej
    > poprawia ziemię?
    >
    > Teraz opróżniają mi się grządki po ogórkach i fasolce szparagowej
    > i zastanawiam się czy coś na tym wysiewać? Ta facelia to na razie urosła
    > na 3-5cm, więc nie wiem czy wiele z niej będzie tego pożytku. Jak teraz
    > wysieję następną to tym bardziej.
    > Z kolei jak zostawię na pusto, to chwaściory zdążą jeszcze całkiem

    Żaden sens... Ja nie nie wysiewam nic na poplon, wcześniej wysiewałem
    inie zauważyłem żeby takie wysiawy cos dawały . Jedynie przykopuje
    łodygi i korzenie - pozostałość po fasolce szparagowej.

  • 19. Data: 2013-09-16 19:10:06
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-09-10 16:07, z...@w...pl pisze:

    > I tej wersji proponuję się trzymać. Szambo omijamy z daleka. Przepocone XL
    niepięknie pachnie.

    > Pozdrawiam racjonalnie
    > skryba

    Mógłbyś te swoje żale wylewać gdzie indziej? Uwierz że twoje gusty w
    postach co do zapachów XL, są bardzo mało interesujące. Masz do niej
    jakieś prywatne uwagi to jej to wysyłaj na prywatne konto.

  • 20. Data: 2013-09-16 22:00:14
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >I tej wersji proponuję się trzymać. Szambo omijamy z daleka. Przepocone XL
    >niepięknie pachnie.

    Ikselkę znam z kilku wątków i owszem lubi pouczać innych i narzucać swój
    protekcjonalny ton, nie każdy to lubi, ja także.
    Niemniej jednak w tym przypadku Ikselka (jak zresztą często z tego co widzę)
    ma absolutną rację a wam po prostu zabrakło odwagi powiedzieć "przepraszam,
    pomyliłem się, masz rację Ikselko".
    Chcielibyście za wszelką cenę być facetami ale wyszło co wyszło. Bardzo
    niesmacznie i nie tak jak facet z jajami powinien się zachować.