  • 1. Data: 2009-08-05 20:38:23
    Temat: Poszukuję materiałów
    Od: "Sprzedam" <w...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    interesujš mnie informacje dotyczšce:

    fajnych projektów domów w mie?cie
    fajnych projektów domów na wsi
    informacji o ekologicznym domie
    projekty domów do wykorzystania
    projekty ogrodów
    wnętrza
    pomysły ciekawe rozwišzania zwišzane z domami

    jeżeli kto? wie, gdzie moge znale?ć fajne przydatne informacje, które będe
    mógł wykorzystać na nowo powstajšcej
    stronie, prosze o kontakt.

    zapraszam wszystkich do przesyłania informacji o realizowanych, lub już
    zakończonych budowach domów.
    Informacje te bedš umieszczone na nowo powstajšcej stronie dotyczšcej DOMÓW.

    Jeżeli Twój dom jest wyjštkowy, planujesz rozpoczęcie budowy, lub poprostu
    się na tym znasz, zapraszam do przesłania materiałów na mail
    projektymarzen(at)tlen.pl

    Tematem tego serwisu, sš projekty domów marzeń.

    Jeżeli masz zamiar, aktualnie budujesz, lub wybudowałe? swój dom marzeń, to
    jest miejsce w którym możesz Go pokazać innym.

    Realizacja wymarzonego projektu, jest wielkim wyzwaniem, często może wydawać
    się niemożliwa. Program "Wielkie Projekty" pokazuje nam, że wszystko jest
    możliwe, że dšżšc uparcie do wyznaczonego celu jeste?my w stanie go
    osišgnšć.

    Dla każdego z nas, tytuł tego serwisu, może znaczyć co? innego. Dla jednych
    będzie to wielka willa, dla innych skromny przytulny dom, jeszcze inni
    skoncentrujš się na zastosowaniu ekologicznych i oszczędnych rozwišzań.
    Każdy projekt jest wyjštkowy i jedyny w swoim rodzaju.

    Mam nadzieję, że dzieki temu serwisowi, łatwiej będzie Wam zrealizować swoje
    plany opisujšc codziennš walkę z przeciwno?ciami losu w BLOGU, szukajšc
    pomocy na FORUM, lub czerpišc rozwišzania z licznych przydatnych artykułów,
    jakie postaram się tu umie?cić.

    Zapraszam do czynnego udziału w tworzeniu serwisu.

    pozdrawiam

    projektymarzen(at)tlen.pl

  • 2. Data: 2009-08-06 13:42:24
    Temat: Re: Poszukuję materiałów
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Sprzedam pisze:
> [...]
    > jakie postaram się tu umie?cić.
    >
    > Zapraszam do czynnego udziału w tworzeniu serwisu.

    A może kolega ustawi kodowanie, bo szlag człowieka bierze, jak ma czytać
    takie śmieci.

  • 3. Data: 2009-08-07 10:33:58
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sprzedam" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomysły ciekawe rozwišzania zwišzane z domami
    >
    > jeżeli kto? wie, gdzie moge znale?ć fajne przydatne informacje, które będe

    [cut]

    > Zapraszam do czynnego udziału w tworzeniu serwisu.
    >
    > pozdrawiam
    >
    > projektymarzen(at)tlen.pl

    a moze jakis link do strony bo piszesz o niczym...
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-08-07 12:59:32
    Od: "Qrczak" <q...@g...pl>

    W Usenecie HANA <h...@p...onet.pl> tak oto plecie:

    > a moze jakis link do strony bo piszesz o niczym...

    A o czym ma pisać, jak nic nie ma?

    Qra