  • 31. Data: 2017-04-11 09:22:09
    Temat: Re: Powrót do przeszłości - drzewa
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Ale są kraje np. USA w których nikt nie musi pytać i jakoś nikt tam nie
    > wycina na potęgę.

    Sorry ale nie wiesz o czym mówisz.
    Ja już nie mówię o drzewach.
    Ale o remoncie łazienki gdzie jak była dobra miejscówka i zazdrośni sąsiedzi.
    To szef na mówił żeby się nie rzucać w oczy bo remont jest robiony
    bez permitu znaczy się na lewo.
    Wiec proszę nie opowiadać bzdur jaka to wolność panuje w USA.

  • 32. Data: 2017-04-11 10:42:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-11 o 09:22, Bolko pisze:

> [...]
    > bez permitu znaczy się na lewo.
    > Wiec proszę nie opowiadać bzdur jaka to wolność panuje w USA.

    Ale to piszesz o czym innym. Piszesz o pozwoleniu, które dotyczy
    bezpieczeństwa innych lokatorów, aby to co robisz nie zagrażało ich
    zdrowiu i życiu. Po to właśnie są tworzone regulacje normatywne, od
    wykonawców wymagane są uprawnienia, a od materiałów certyfikaty.

  • 33. Data: 2017-04-11 10:42:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-11 o 09:01, Budyń pisze:
> [...]
    co wyprowadzac zadbal poprzedni rzad. Czytam co tutaj wypisujecie i coraz bardziej
    sie utwierdzam sie w tym ze Polacy to debile.

    > znów sie musze z uzytkownikiem zgodzic - nie zrozumiales co piszemy. Nam sie ustawa
    pisu o drzewach czyli lexszyszko generalnie podobała bo dawala wolnosc wlascicelowi.
    Natomiast obecna poprawka jest debilna bo znow dotyka zwyklych przedsiębiorców.
    > A jeli juz to powinna dotknąć tylko tych przedsiębiorców, którzy wytną drzewa pod
    inwestycje.

    > b.

    PIS wprowadziło ustawę w styczniu, aby ułatwić sobie możliwość budowania
    domów i mieszkań plus. Osobiście jestem jak najbardziej za tym i uważam,
    że było to świetne posunięcie, tym bardziej, że dawała wolność zwykłym
    obywatelom i uwzględniała głos prawie całego społeczeństwa, którzy
    nareszcie mogli zacząć się gospodarować na swoim.

    Ustawa ta została wprowadzona przez PIS tylko dlatego, że nadal na
    niższych szczeblach rządzenia (gminy i powiaty) rządzą ugrupowania PSL,
    PO i SLD, które decydowałyby o tym czy PIS wybuduje obiecane mieszkania
    plus czy też nie. Znając życie PSL, PO i SLD robiłoby wszystko, aby to
    co obiecał PIS nie mogło być zrealizowane i żeby zniechęcić naród do
    PIS-u. Dlatego też ugrupowania PSL, PO i SLD zjednały szeregi i zrobiły
    ogólnopolską awanturę próbując odsunąć PIS od władzy.

    PIS pod presją ogólnopolskiej nagonki musiał ulec, bo PSL, PO i SLD taka
    zrobiło nagonkę i krecią robotę.

    Tak naprawdę cała ta afera miała tylko i wyłącznie charakter politycznej
    walki o koryta, a takie tępe osobniki jak kogutek stały się tylko
    marionetkami w rękach przeciwników PIS, nawet nie zdając sobie z tego
    sprawy. Ponieważ tacy jak Kogutek są tak tępi, ze nie potrafią dostrzec
    co tak naprawdę się dzieje to teraz przypisują wielkie zasługi PIS-owi,
    że wprowadził ponownie zakaz wycinki drzew. Nie dostrzegając, że tak na
    prawdę ta ustawa nie jest na rękę PIS-owi i że została ona wymuszona
    przez przeciwników PIS-u, a sami stali się tylko i wyłącznie
    marionetkami w rękach PO, PSL i SLD.

  • 34. Data: 2017-04-11 10:58:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.04.2017 08:58, Budyń wrote:
> [...]
    ze zrujnuje układ przestrzenny miasta

    > nie chodzi mi o to, szczegóły różnych zapisów -chodzi o to ze cele osoby prywatnej
    różnią się od osoby inwestującej. A w swietle prawa obie są po prostu posiadaczmi
    kawałka gruntu.

    Cele nie powinny nikogo interesować, dlatego właśnie tworzy się plany.

    Na mojej działce jest w PZP napisane, że jest ona z możliwością
    lokalizacji usług - i TYLKO dlatego zainwestowałem w nią pomimo, że
    obecnie nie prowadzę działalności. Mam jednak taki zamiar w przyszłości.
    I co robi okupant? Wydaje dekret, że jak zetnę drzewo to przez 5
    następnych lat nie będę mógł takiej działalności uruchomić.
    Mam nadzieję, że oni wszyscy zgniją kiedyś w więzieniach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 35. Data: 2017-04-11 11:36:00
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-11 o 08:45, quent pisze:

    > Budyń! Przecież po to tworzy się PZP aby prywaciaż nie mógł w miejscu
    > planowanej zabudowy jednorodzinnej wybudować spalarni śmieci!

    Nie ma takiego planu, którego nie da się zmienić.
    No i sam plan, jaki by nie był, nie powstrzyma od wycinki.

    --
    Pete

  • 36. Data: 2017-04-11 11:39:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-11 o 08:34, Uzytkownik pisze:

    > Masz rację, że Polacy to debile, kiedy czytam to co wypisujesz.

    > Z czytaniem i zrozumieniem jak widać także masz problem.

    > Ja akurat co miałem to wyciąłem.

    Znaczy wyciąłeś wszystko?

    Ja ma przykład w mojej okolicy. Obecny właściciel działki wyciął
    wszystko co na niej rosło (a było tam z 20 pięknych 60 -80 letnich
    drzew) bo 'działka się lepiej sprzeda, jak na niej nic nie rośnie)

    Nóż się w kieszeni otwiera. Bo może nowy właściciel wolałby mieć kilka
    drzew. Ale nie, ten ch... wiedział lepiej.

    --
    Pete

  • 37. Data: 2017-04-11 11:43:13
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.04.2017 11:36, Pete wrote:

    > Nie ma takiego planu, którego nie da się zmienić.
    > No i sam plan, jaki by nie był, nie powstrzyma od wycinki.

    Jak jest uchwalony plan to nie ma problemu.
    Jeśli w miejscu zaplanowanym jako teren zielony ktoś zbuduje osiedle to
    zrobi to nielegalnie.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 38. Data: 2017-04-11 11:46:04
    Od: quent <x...@x...com>

    On 11.04.2017 11:39, Pete wrote:
    > Nóż się w kieszeni otwiera. Bo może nowy właściciel wolałby mieć kilka
    > drzew. Ale nie, ten ch... wiedział lepiej.

    Oczywiście, że bez drzew lepiej się sprzeda.
    Drzewa można posadzić i zapewne przyszły właścilel tak zrobi.
    Ja u siebie ciągle coś sadzę, tak samo jak WSZYSCY moi sąsiedzi.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 39. Data: 2017-04-11 11:54:06
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-11 o 11:43, quent pisze:

    > Jak jest uchwalony plan to nie ma problemu.
    > Jeśli w miejscu zaplanowanym jako teren zielony ktoś zbuduje osiedle to
    > zrobi to nielegalnie.

    Ze 2 lata zajmie zmiana planu na teren zabudowy mieszkaniowej. Tyle może
    poczekać.
    I powstanie budowa legalnie.

    --
    Pete

  • 40. Data: 2017-04-11 11:54:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-11 o 11:46, quent pisze:

    > Oczywiście, że bez drzew lepiej się sprzeda.
    > Drzewa można posadzić i zapewne przyszły właścilel tak zrobi.

    I zdąży umrzeć zanim drzewo osiągnie 5m.

    > Ja u siebie ciągle coś sadzę, tak samo jak WSZYSCY moi sąsiedzi.

    Tu tuja, tam tuja.
    Jak na cmentarzu :P

    --
    Pete