  • 51. Data: 2021-11-13 23:14:14
    Temat: Re: Prąd od 19/10/2021
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    pamiętają jak piekłes przede wszystkim wodę w 180 stopniach. I nie kradnij. Chuj mnie
    obchodzi że zakładałeś zawór elektromagnetyczny w studzience żeby kraść wodę.
    > Spierdalaj debilu.

    Oj zenusiu, nie dość, żeś kłamca to jeszcze choleryk i wulgarny cham.

    Kolejny raz pokazałeś swoją naturę.

  • 52. Data: 2021-11-13 23:31:31
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 13 listopada 2021 o 23:14:05 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    > Oj zenusiu, nie dość, żeś kłamca to jeszcze choleryk i wulgarny cham.

    Zenuś to dla kolegów a nie dla ciebie chamie.

  • 53. Data: 2021-11-13 23:39:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    pamiętają jak piekłes przede wszystkim wodę w 180 stopniach. I nie kradnij. Chuj mnie
    obchodzi że zakładałeś zawór elektromagnetyczny w studzience żeby kraść wodę.

    > Zenuś to dla kolegów a nie dla ciebie chamie.

    Oczywiście debilu, że kolegami nigdy nie będziemy, bo prezentujesz zbyt
    niski poziom intelektualny oraz kultury osobistej.

  • 54. Data: 2021-11-14 07:22:47
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-13 o 23:07, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:
    pamiętają jak piekłes przede wszystkim wodę w 180 stopniach. I nie kradnij. Chuj mnie
    obchodzi że zakładałeś zawór elektromagnetyczny w studzience żeby kraść wodę.

    > Spierdalaj debilu.

    i to jest argument! wynoś się debilu* z psp a dam ci spokój.

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 55. Data: 2021-11-14 07:22:51
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-13 o 21:08, Uzytkownik pisze:

    > Szkoda, że ta wiedza jest ci całkowicie obca. Jak zwykle chamstwo z
    > ciebie wyłazi i kolejną gówno-burzę rozpoczynasz.

    kris, ta flama zenusia jeszcze niczego nie zrozumiał? ;-)))

  • 56. Data: 2021-11-14 07:22:55
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-13 o 21:09, Uzytkownik pisze:

    > Stul ryj. Niepytany, nie masz prawa zabierać głosu.

    kundel* rasy zenek musi ciągle ujadać! ;-)))

  • 57. Data: 2021-11-14 07:23:00
    Od: Runt <l...@e...prv>

    W dniu 2021-11-13 o 23:31, kanalia* Zenek Kapelinder pisze:
    pamiętają jak piekłes przede wszystkim wodę w 180 stopniach. I nie kradnij. Chuj mnie
    obchodzi że zakładałeś zawór elektromagnetyczny w studzience żeby kraść wodę.

    > Zenuś to dla kolegów a nie dla ciebie chamie.

    zenusiu, ty nawet kota nie masz, a kolegów szukasz?
    aaa i trzymaj ojca za fiuta jak się mu szczać chce. ;-)))

  • 58. Data: 2021-11-14 07:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik marios d...@f...gd ...

    > No to ile kosztuje 1m3 gazu "z rury"

    Przy rachunku rzedu 500zł mi wychodzi około 2.0x za m3 gazu. Pgnig.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 59. Data: 2021-11-14 15:34:32
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 20:18 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > samą ilość wody z tego samego kranu z zimną wodą. Wszystkie urządzenia
    > były wystudzone. Woda w czajniku elektrycznym w przeciągu 5 minut
    > zagotowała się i czajnik zużył 0,082kWh. Kuchenka elektryczna po zużyciu
    > 0,082 kWh podgrzała wodę do temperatury 79,1 stopnia. A kuchenka
    > mikrofalowa po zużyciu 0,082 kWh podgrzała wodę do temperatury... . I
    > teraz dla mundrusiow co twierdzą że wiedzą a tak naprawdę gówno wiedzą
    > cztery możliwości dla kuchenki mikrofalowej, z których jedna jest
    > poprawna. 1) 65?C. 2) 55?C. 3) 88?C. 4) zaczęła wrzeć przed zużyciem

    88 st?

  • 60. Data: 2021-11-14 15:40:15
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 14 listopada 2021 o 15:34:39 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > 88 st?
    To ja zadałem pytanie. Odpowiedź nie może być w formie pytania. Czekam dalej.