  • 1. Data: 2013-08-30 13:41:48
    Temat: Projekt domu - do poznęcania się
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Szanowna Grupo,

    Uprzejmnie napraszam się o poznęcanie się nad projektem mojego domu, który
    ma na pewno wiele niedoróbek.

    Zależy mi na wszelkich uwagach i sugestiach.

    Dodatkowe info:
    1. Na parterze - na pewno z wiatrołapu będą drzwi otwierane, a nie suwane.
    2. Na piętrze - architekt sugeruje płytę żerańską na stron, stąd góra tak
    naprawdę ma być w całości z lekkich ścian w środku. Obecny układ jest do
    poprawki - będzie jedno okno w sypialni, zmiana w łazience (musi dojść
    sensowny prysznic).

    Ogrzewanie PC + WM z reku.

    Parter
    http://pics.tinypic.pl/i/00438/1faimd8nw7sg.jpg

    Poddasze
    http://pics.tinypic.pl/i/00438/xclp2xfssnuo.jpg

    --
    Franc

  • 2. Data: 2013-08-30 13:43:28
    Temat: Re: Projekt domu - do poznęcania się
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Parter
    > http://pics.tinypic.pl/i/00438/1faimd8nw7sg.jpg

    Gdzie jest północ? Hej, szklana kulo, gdzie jest północ?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2013-08-30 13:47:45
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 13:43:28 +0200, Ergie napisał(a):

    > Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Gdzie jest północ? Hej, szklana kulo, gdzie jest północ?

    Już się poprawiam.
    Północ to prawa strona projektu. Jadalnia z tarasem ma okna od zachodu.
    --
    Franc

  • 4. Data: 2013-08-30 14:23:18
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez .wp.pl>

    Użytkownik "Franc" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    Rozumiem ze kotlownie bedziesz mial tylko na gaz? bo z wunglem sie tam
    raczej kicac nie da

  • 5. Data: 2013-08-30 14:34:41
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 14:23:18 +0200, Przemek napisał(a):

    > Rozumiem ze kotlownie bedziesz mial tylko na gaz? bo z wunglem sie tam
    > raczej kicac nie da

    Ogrzewanie to pompa ciepła.
    Garaż będzie stał jako osobny budynek, bo działka ma 3 tys. metrów.

    --
    Franc

  • 6. Data: 2013-08-30 14:35:21
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On Friday, August 30, 2013 2:23:18 PM UTC+2, Przemek wrote:
    > Rozumiem ze kotlownie bedziesz mial tylko na gaz?

    Pompy ciepła gazem się nie pędzi :]

    L.

  • 7. Data: 2013-08-30 14:41:07
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości grup
    .net...

> [...]

    > Już się poprawiam.
    > Północ to prawa strona projektu. Jadalnia z tarasem ma okna od zachodu.

    Ogólnie nie wygląda to źle, ale:
    - widzę kominy wentylacyjne - mam nadzieję że to tylko pomyłka architekta a
    nie stan docelowy :-)
    - rozważyłbym przeniesienie przejścia między kuchnią a jadalnią na drugą
    stronę "półwyspu" - wtedy dostęp do jadalni będzie z dwóch storn. W ogóle
    kuchnia wydaje mi się mało ustawna ale pewnie jest to kwestia
    przyzwyczajenia. Z salonu do lodówki po piwo trzeba iść zygzakiem wokół
    półwyspu - jakoś mnie to nie przekonuje. Wydaje mi się też że w tej kuchni
    zmieści się niewiele szafek - policz czy na pewno się zmieścicie ze
    wszystkimi sprzętami :-)
    - na piętrze jak zmienisz łazienkę to chyba będzie ok, z tym, że nie
    rozumiem po co loggia.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 8. Data: 2013-08-30 14:56:21
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 14:41:07 +0200, Ergie napisał(a):

    > Ogólnie nie wygląda to źle, ale:
    > - widzę kominy wentylacyjne - mam nadzieję że to tylko pomyłka architekta a
    > nie stan docelowy :-)
    Pomyłka tak jakby "docelowa", bo jeżeli we wniosku o pozwolenie na budowę
    wpiszę wentylację mechaniczną, to mogą chcieć jej projekt.
    Jak będzie wentylacja grawitacyjna, to wystarczą kominy, a potem się wstawi
    WM podczas inwestycji.

> [...]
    > półwyspu - jakoś mnie to nie przekonuje. Wydaje mi się też że w tej kuchni
    > zmieści się niewiele szafek - policz czy na pewno się zmieścicie ze
    Kuchnię się przerobie. W ogóle podoba mi się to, że projekt przewiduje mało
    ścian "nie do ruszenia" :-)

    > - na piętrze jak zmienisz łazienkę to chyba będzie ok, z tym, że nie
    > rozumiem po co loggia.

    Przy piwerszej wizualizacji front wyglądał jak kapica w kościele.

    Z loggią i złamaniem bryły przedniej jest lepiej.
    http://files.tinypic.pl/i/00438/9id1s6leidbk.jpg

    No i można witać gości z balkonu :-)

    Niestety, ale mamy warunki zabudowy jakie mamy. Musi być zachowany
    charakter "zabudowy wiejskiej" - dworkowatej.

    --
    Franc

  • 9. Data: 2013-08-30 15:23:07
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 30 Aug 2013 13:41:48 +0200, Franc

    > Zależy mi na wszelkich uwagach i sugestiach.

    Ile osób będzie zamieszkiwać? Ja tam widzę 5 pokoi,
    jakby nie patrzeć to dla 6 osób w domu.

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-08-30 15:37:48
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Fri, 30 Aug 2013 15:23:07 +0200, Myjk napisał(a):

    > Fri, 30 Aug 2013 13:41:48 +0200, Franc

    > Ile osób będzie zamieszkiwać? Ja tam widzę 5 pokoi,
    > jakby nie patrzeć to dla 6 osób w domu.

    Na dzień dobry 2+2, rozwojowo +1.
    Dół jest liczony na gabinet do pracy + extra pokój wolny.
    Max komfort do pracy targanej do domu.

    --
    Franc