  • 11. Data: 2009-02-12 14:27:06
    Temat: Re: Prośba o pomoc - balkonik
    Od: "W." <h...@g...pl>

  • 12. Data: 2009-02-12 15:48:17
    Od: a...@g...com

    On 12 Lut, 13:18, k...@g...com wrote:
    [...]
    > No właśnie nie do końa. Jak pracujesz nad projektem pół roku to
    > ogarnia Cię otępienie więc warto posłuchac głosów osób zupełnie z
    > boku, takży tych zgryźliwych bo to zawsze daje do myślenia.
    > Zaprezentowane rozwiązania są moim koncepcjami kolejnymi, ale może
    > fkatycznie szły w złą stronę.  Balkon na pewno musi być, więc może
    > jednak mały wiszący, taki na 1,5m szerokości (ale nie pełniący funkcji
    > ogrzewacza atmosfery - bo widzę, że nadal ludzie mają z tym tematem
    > problem, a przecież to DA SIĘ zrobić).

    Pewnie, ze sie da - sa specjalne laczniki ktore wkladasz w miejsce
    wienca i zalewasz. Masz wtedy balkon wspornikowy bez mostka cieplnego.
    Tylko licz z 1k pln / metr. Czyli przy balkonie jaki masz ~4-5m
    wyjdzie Cie to 4-5k pln. IMHO nie warto - mostek bedzie mniej
    kosztowny w eksploatacji przez dlugie lata ;) Chyba, ze pojawily sie
    jakies nowe i tansze laczniki. Jak rok temu szukalem to w Polsce
    wogole ich kupic sie nie dalo, a w Czechach / na Slowacji byly wlasnie
    w takich cenach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2009-02-12 20:43:09
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > (nr 4) to jednak nadal cos jest nie tak i wydaje nam się, że jednak wersja

    Ja również jestem za wersją 4.
    Co do mostkka termicznego to przecież mozna sobie z tym poradzić.
    Wystarczy zwykły styropian. Ja tak zrobiłem i jest OK.
    Optycznie stanie się balkon masywniejszy, co przy sporym balkonie da raczej
    efekt pozytywny. Przy sporym balkonie pomyslałbym tez o orynnowaniu.

    Pzdr
    J23

  • 14. Data: 2009-02-13 09:32:40
    Od: a...@g...com

    On 12 Lut, 21:43, "J23" <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Co do mostkka termicznego to przecież mozna sobie z tym poradzić.
    > Wystarczy zwykły styropian. Ja tak zrobiłem i jest OK.

    Jezeli oblozysz go rowniez z gory to OK. Ale wtedy bedziesz mial prog
    na balkon bo nie wyrobisz z gruboscia kolejnych warstw zeby wyjsc na
    rowno z posadzka :) Jak nie oblozysz od gory - to dalej masz mostek.
    Mniejszy, ale dalej jest :) Tak to bedzie wygladalo:

    http://img217.imageshack.us/img217/4382/ir000166mw6.
    png

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2009-02-13 10:31:25
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    >na balkon bo nie wyrobisz z gruboscia kolejnych warstw zeby wyjsc na
    >rowno z posadzka :) Jak nie oblozysz od gory - to dalej masz mostek.

    Z dołu, góry i z przodu.
    Strop jest równo z balkonem, a mozna nawet zrobić niżej.
    Więc jeśli posadzkę robimy identycznie jak balkon to musi wyjść równo.

    Pzdr
    J23

  • 16. Data: 2009-02-15 14:02:22
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    Czyli coś takiego?

    http://www.imagic.pl/public/pview/260172/Wizualizacj
    a.jpg

    --
    Mariusz

  • 17. Data: 2009-02-15 14:03:07
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    To może tak? (z balkonu nie zrezygnuje ;-P)

  • 18. Data: 2009-02-15 14:03:35
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    A coś takiego?

  • 19. Data: 2009-02-15 21:21:21
    Od: a...@g...com

    On 15 Lut, 15:03, "Mariusz" <m...@n...net> wrote:
    > To może tak? (z balkonu nie zrezygnuje ;-P)
    >
    > http://www.imagic.pl/public/pview/260172/Wizualizacj
    a.jpg

    Znacznie lepiej :)
    Jestem za ta wersja :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-02-15 21:56:38
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz wrote:
    > Czyli coś takiego?
    >
    > http://www.imagic.pl/public/pview/260172/Wizualizacj
    a.jpg

    bez słupów!!!

    i okna powinny być podobnej szerokości sumarycznej, te dolne wydają sei
    jakieś takie maławe przez to dziwaczne dzielenie w poziomie.