  • 11. Data: 2021-03-13 12:46:20
    Temat: Re: Prosta myjka ciśnieniowa ale z pompą aluminiową lub żeliwną
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 11.03.2021 o 13:10, ąćęłńóśźż pisze:
    > Dlaczego?
    >

    > -----

    Bo za słabe i kiepsko to myje moim zdaniem. Ale co kto tam lubi :)
    PH170 ma maks. ciśnienie 170 bar, co się przekłada na robocze o ile
    pamiętam w okolicach 120 barów. I w sumie to dopiero jest jakieś w miarę
    sensowne ciśnienie do mycia, zwłaszcza biorąc jeszcze poprawkę na to, że
    to jednak nie jest Karcher czy coś innego markowego, więc trzeba jak co
    nadrobić chociaż tym ciśnieniem.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 12. Data: 2021-03-13 12:51:27
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    0-w/p139109

    > O! Nawet bym nie przypuszczał.
    >
    > Ale razem z Kżyhem macie całkowicie odmienne zdanie o nich :-D

    To już może być moje zafiksowanie na coś, co działa po prostu trochę
    lepiej niż takie podstawowe. Pewnie są ludzie, którym te słabsze myjki
    też odpowiadają tak samo, jak ja swego czasu pożyczałem Karchera K2
    (ciśn. max 110 barów, robocze 90 o ile dobrze pamiętam) od siostry i nią
    myłem. Ale właśnie dlatego, że taką pożyczałem, to wiedziałem, że chcę
    coś zdecydowanie mocniejszego.
    Ta PHD 170 jest fajna, acz lanca rotacyjna mam wrażenie, że była lepsza
    w tym Karcharze i sporo nadrabiała braki w ciśnieniu myjki K2.

    Tak czy owak PHD 135 czy nawet słabsza też pewnie da radę i pewnie
    podobnie się będzie sprawować (czyli ogólnie OK), wszystkie Lidlowe z
    tego co kojarzę mają alu pompy i wszystkie jak co, standardowo w Lidlu,
    3 letnią gwarancję. Więc warto ich rozważyć.

    Ja swoją PHD 170 posiadam na razie rok i póki co jestem zadowolony,
    zwłaszcza w zestawieniu z jej ceną.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2021-03-14 07:44:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale mycia czego?
    Roweru?
    Balkonu?

    -----

  • 14. Data: 2021-03-14 22:41:39
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 14.03.2021 o 07:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale mycia czego?
    > Roweru?
    > Balkonu?

    Murki, kostka, auto, jako "szlifierka" do zdzierania starych warstw farby...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2021-04-22 14:37:39
    Od: quent <x...@x...com>

    > Doradzicie jakąś myjkę? Nie musi mieć żadnych bajerów, wystarczy że
    > będzie sensownie psikać i da się jakiś płyn dolać (może być i dokręcane
    > do lancy).
    >
    > Mam jeden tylko warunek, pompa aluminiowa lub żeliwna. Żadne plastikowe
    > kompozyty - to eliminuje wszystkie marketowe po 400-500zł jak zrozumiałem?

    Zainteresuj się myjkami Stihl-a.
    Kupiłem ostatnio wysoki model i jest przechuj ale AFAIK wiele modeli
    niższych ma też mosiężną pompę.