  • 1. Data: 2013-04-29 12:01:18
    Temat: Proszę o pomoc w zagospodarowaniu ogrodu :)
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Czy ktoś ma ochotę pobawić się i pomóc zagospodarować teren wokół mojego
    domu?
    Dom juz stoi lecz zamieszkam w nim za ok. 5-6 lat. Chciałbym rozważnie i
    mądrze juz zasadzić kilka(naście) drzew (raczej iglastych, choć na ciekawe
    liściaste też jestem otwarty) i tuje. Niech drzewka by sobie juz rosły :)
    Jeśli ktoś ma ochotę cos podpowiedzieć, zaprojektować byłbym bardzo
    wdzięczny. Nie oczekuję profesjonalnego projektu lecz podpowiedż co już
    mógłbym zasadzić by sobie spokojnie rosło i w którym miejscu.

    Z góry dziękuję

    w załączeniu plan działki http://img21.imageshack.us/img21/5614/dziakai.png