  • 1. Data: 2020-08-17 10:27:55
    Temat: Prysznicowe klimaty - kapie z deszczownicy, przełącznik
    Od: abs <s...@i...pl>

    Mam w prysznicu tradycyjną słuchawkę i deszczownicę. Ma to już ładnych
    parę lat. Od jakiegoś czasu podczas używania słuchawki, z deszczownicy
    kapie woda. Jest tych kropel coraz więcej i robi się irytujące. Pomaga
    na chwilę skorygowanie jej pozycji poziomej ale tylko na chwilę. Czy
    jest to jakiś znany i łatwo korygowalny w świecie
    hydrauliczno-bateriowym problem? Podejrzewam, że przyczyna tkwi w tym
    ustrojstwie:
    https://www.omnires.pl/oferta/baterie_%C5%82azienkow
    e/omnires/murray/murray_mu6135/
    Rozkręciłbym dziada ale trochę się boję, że w ogóle pozbawię się
    przysznica do czasu znalezienia i przybycia fachowca. Jakieś podpowiedzi
    w zakresie usuwania tego typu usterki?

  • 2. Data: 2020-08-18 21:01:00
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 17.08.2020 o 10:27, abs pisze:
> [...]
    >
    > Rozkręciłbym dziada ale trochę się boję, że w ogóle pozbawię się
    > przysznica do czasu znalezienia i przybycia fachowca. Jakieś podpowiedzi
    Nie mam pojęcia, jak to robi Omnires, bo mam takie ustrojstwo innej
    firmy. Podejrzewam, że uszczelnienie typu oring nieco się wytarło i
    puszcza, o ile ten "dynks" przełącznika jest pociągany - wciskany, bo
    jak przekręcany, to nie wiem.
    https://8.allegroimg.com/s512/03310c/2d37061a49ab82d
    b75170e22d228/OMNIRES-MURRAY-MU6135-Bateria-wannowa-
    podtynkowa-Kolor-chrom
    Nie wiem też, jaką masz smykałkę do majsterkowania i jakie narzędzia.
    Ja bym rozkręcił i potem bym się martwił, co zrobić. Zawsze można
    poskładać do kupy i przywrócić stan poprzedni.
    Jacek