    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Date: Wed, 05 Nov 2014 13:39:51 +0100

    Pytanie z kategorii problemów praktycznych.
    Jest sobie droga gminna z siecią kanalizacyjną/wodociągową. Ostatni
    odcinek został zbudowany na koszt właścicieli działek i nie został
    przekazany gminie.

    W otrzymanych 'warunkach' mam wpiąć się w ten 'prywatny' odcinek
    uzyskując zgodę właściciela sieci (domyślnie - kogoś z mieszkańców).

    Pytanie jak wygląda formalnie budowa wodociągu/kanalizacji?
    Musi się zawiązać jakiś 'komitet społeczny'?

    Jak mam zabezpieczyć swoje interesy przyłączając się do tego wodociągu?
    żądać dopisania do tego komitetu?

    Czy od takiej infrstruktury, właściciel jest zobowiązany do zapłaty
    podatku (analogicznie do podatku płaconego przez zakłady wod-kan)?

    --
    Pete