  • 51. Data: 2016-01-29 18:20:54
    Temat: Re: Prywatny wodociąg/kanalizacja w drodze gminnej.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 18:06:55 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
> [...]
    150metrów to bym nie zbankrutował. Dla kierowcy pługa to 2 minuty zboczenia z trasy

    > a u nas juz by nie przeszło - zamontowali gps-y i na lewizne sie nie da pojechac :)

    Ciekawe ile by kosztowało legalne zlecanie odśnieżania 150m drogi.
    Taki ryczałt na zimowe miesiące. Oczywiście przy okazji odśnieżania drog miejskich.
    Myślę że kwota by nie zabiła.

  • 52. Data: 2016-01-30 00:50:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 stycznia 2016 18:20:58 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Ciekawe ile by kosztowało legalne zlecanie odśnieżania 150m drogi.
    > Taki ryczałt na zimowe miesiące. Oczywiście przy okazji odśnieżania drog miejskich.
    Myślę że kwota by nie zabiła.

    Droga jest kolejna rzecza, ktora najlepiej oddac za darmo gminie - jak ten
    wodociag :-) U nas ~200m drogi zostalo darmowo oddane do miasta i dzieki
    temu co rok jestesmy ladnie uwzgledniani w rozkladzie odsniezania - jak raz
    sie zapomnieli to mamy telefon - po telefonie z opierdolem za 15 min mielismy
    droge odsniezona :) A od wiosny do jesieni jezdza z kosiarka talerzowa (chyba?)
    na traktorku i ladnie nam kosza przyplotowe trawniczki :)

    Tylko najczesciej miasto tego przyjac nie chce, ze wzgledu na te obowiazki
    wlasnie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 53. Data: 2016-01-30 08:50:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 00:50:21 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > na traktorku i ladnie nam kosza przyplotowe trawniczki :)
    >
    > Tylko najczesciej miasto tego przyjac nie chce, ze wzgledu na te obowiazki

    Od nas urzędasy z miasta już ze 3 razy pukali i chcieli odkupić.
    Niedaleko są przeznaczone na sprzedaż działki miejskie i nasz odcinek drogi bardzo by
    uprościł dojazd do tych działek i podniósł ich cenę.
    Nie godzimy się bo nie potrzebna nam ulica miejska przed domem. Teraz cisza spokój,
    wjazd z jednej strony, praktycznie tylko my jeździmy. Gdyby to miasto przejęło
    zrobiła by się przelotowa.

  • 54. Data: 2016-01-30 10:11:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 08:50:30 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    wjazd z jednej strony, praktycznie tylko my jeździmy. Gdyby to miasto przejęło

    To faktycznie bylaby spora wada. Nasza na szczescie jest tylko dojazdowa i
    nigdy przelotowa sie nie stanie bo na koncu prywatne dzialki z domami stoja :-)
    Nie wiem jak poprzedni wlasciciel tego terenu zmusil miasto do przejecia
    ale zrobil bardzo dobrze :-)

    Moze w tym roku doczekamy sie pierwszego etapu i asfaltu na polowie drogi :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 55. Data: 2016-01-30 14:44:16
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > przejecia ale zrobil bardzo dobrze :-)
    >
    > Moze w tym roku doczekamy sie pierwszego etapu i asfaltu na polowie drogi

    Hehe, tylko uważajcie, bo jak wam chodniki zrobią, to możecie latem płacić
    mandat za picie piwka z sąsiadem przy płocie, a zimą za brak odsnieżenia ;-)

    J. z drogą gminną bez chodników, bez koszenia za to z wybojami;-)

    www.kontestacja.com

  • 56. Data: 2016-01-30 15:29:54
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 14:44:18 UTC+1 użytkownik krys napisał:

    > Hehe, tylko uważajcie, bo jak wam chodniki zrobią, to możecie latem płacić
    > mandat za picie piwka z sąsiadem przy płocie, a zimą za brak odsnieżenia ;-)

    Ale czemu - jak nie ma chodnika to mozna pic? ;)
    Ustawa z tego co kojarze mowi o zakazie picia przy ulicach, alejach i parkach,
    a czy jest chodnik, czy nie - ulica jest. Wiec i tak pic nie mozna ;)

    Na szczescie u nas chodnika nie bedzie - beda tylko pasy zieleni, ktore
    sa juz teraz koszone przez miasto :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 57. Data: 2016-01-30 17:51:23
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > Ustawa z tego co kojarze mowi o zakazie picia przy ulicach, alejach i
    > parkach, a czy jest chodnik, czy nie - ulica jest. Wiec i tak pic nie

    Nie bądź taki szczególarz;-P. Chodzi mi o to, że raz możesz dostac mandat,
    bo korzystasz z nieswojego chodnika (pijesz piwo, sprzedajesz pietruszkę), a
    potem możesz dostać mandat, bo nie traktujesz chodnika jak swój, czyli go
    nie odśnieżasz.;-)

    J.

    www.kontestacja.com

  • 58. Data: 2016-01-30 18:59:19
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 30 stycznia 2016 17:51:27 UTC+1 użytkownik krys napisał:

> [...]
    > potem możesz dostać mandat, bo nie traktujesz chodnika jak swój, czyli go

    Spoko spoko, ja mam plot cofniety o 20cm, czesto i gesto walniemy szybkiego
    browca z sasiadami jak skas wracaja (akurat moj dom jest pierwszy wiec
    wszyscy kolo mnie przechodza) - przy samym plocie wlasnie (ja po swojej
    stronie, oni po drugiej przyklejeni do plotu). Takze w razie czego jestesmy
    chronieni, bo piwkujemy na moim terenie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 59. Data: 2016-01-31 10:43:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Adam Sz. wrote:

> [...]
    > (ja po swojej stronie, oni po drugiej przyklejeni do plotu). Takze w razie
    > czego jestesmy chronieni, bo piwkujemy na moim terenie ;)

    Przezorny zawsze ubezpieczony;-). Zatokę w bramie też masz do legalnego
    parkowania przed bramą? Ja mam.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 60. Data: 2016-01-31 11:15:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 31 stycznia 2016 10:43:50 UTC+1 użytkownik krys napisał:

    > Przezorny zawsze ubezpieczony;-). Zatokę w bramie też masz do legalnego
    > parkowania przed bramą? Ja mam.

    Nie mam niestety. Ale mamy tutaj szeroka droge (8m) wiec parkujac wzdluz plotu
    na trawce - nikomu sie nie przeszkadza :) A ze plotu od frontu mam ~120m
    to moge duzo gosci zaprosic :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.