  • Data: 2011-02-09 05:34:07
    Temat: Przycieli teraz wszystkie krzewy na osiedlu-dobrze?
    Od: "marcan" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Wczoraj zauważyłem przycinanie krzewów na moim osiedlu. Prawie do poziomu
    gruntu. Nie za wcześnie na takie prace? Jeszcze będą mrozy. Pytanie
    konkretne, bo chcę w tym roku przyciąć kilkadziesiąt brzóz u siebie w
    ogrodzie (z 6-10 metrowych zrobić 4-5 metrowe), ale planowałem to na
    początek marca. Może też zabrać się za to teraz? Pomożecie?
    Pozdrawiam
    marcan