  • 11. Data: 2013-10-22 12:44:54
    Temat: Re: Pytanie do tych co wyginają rury.
    Od: "g." <n...@s...pl>

    > He, he,
    > Do tego to szklane s? lepsze,
    > Swego czasu wyci?ga?em ponad 60 koni w pierwszym przelocie.
    > To by?y pi?kne czasy.
    > Ech . . .

    //Na allegro są sprzęty dające ok 92 w pierwszym przebiegu.

    Nie jest to możliwe.
    No, może w kolumnie rektyfikacyjnej.
    Ale i tak nie jest to w pierwszym przebiegu.
    Kolumna rektyfikacyjna ma w sobie "półki" destylacyjne.
    Każda z tych "półek" to jak jeden przebieg.
    Rektyfikacja to wielokrotna destylacja w jednym urządzeniu.
    g.

  • 12. Data: 2013-10-22 12:56:14
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 22 października 2013 12:44:54 UTC+2 użytkownik g. napisał:

    > //Na allegro s? sprz?ty daj?ce ok 92 w pierwszym przebiegu.
    >

    > Nie jest to mo?liwe.
    >
    > No, mo?e w kolumnie rektyfikacyjnej.
    >
    > Ale i tak nie jest to w pierwszym przebiegu.
    >
    > Kolumna rektyfikacyjna ma w sobie "p?ki" destylacyjne.
    >
    > Ka?da z tych "p?ek" to jak jeden przebieg.
    >
    > Rektyfikacja to wielokrotna destylacja w jednym urz?dzeniu.
    >
    > g.

    I po co pierdolisz i miejsce na dysku zajmujesz jak nie wiesz? Niektóre metrowe z
    allegro maja 50 i więcej pólek. 92 dają te tańsze. Takie po 4 tysiące dają 94-95 w
    jednym przebiegu.

  • 13. Data: 2013-10-22 22:45:00
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    ps.com...
    napisał:

> [...]

    I po co pierdolisz i miejsce na dysku zajmujesz jak nie wiesz? Niektóre
    metrowe z allegro maja 50 i więcej pólek. 92 dają te tańsze. Takie po 4

    Gdybyś znał teoretyczne podstawy pracy tego urządzenia to
    może wtedy pojąłbyś jakie głupoty pleciesz.
    Też sobie znalazłeś źródło informacji.

    Metrowe powiadasz.......?
    50 półek.....?
    Dobre, dobre,
    Mów mi jeszcze . . . . .
    g.

  • 14. Data: 2013-10-23 00:05:04
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 22 października 2013 22:45:00 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
    >
    > tysiące dają 94-95 w jednym przebiegu.
    >

    > Gdybyś znał teoretyczne podstawy pracy tego urządzenia to
    >
    > może wtedy pojąłbyś jakie głupoty pleciesz.

    Koło wentla mi lata ze w niewiedzy umrzesz.

  • 15. Data: 2013-10-23 00:50:02
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    ps.com...
    napisał:
> [...]
    >
    > Mów mi jeszcze . . . . .
    >
    > g.

    Koło wentla mi lata ze w niewiedzy umrzesz.

    Tak jak mi, że ciebie to rajcuje.

  • 16. Data: 2013-10-23 01:25:36
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 23 października 2013 00:50:02 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
> [...]
    >
    > Niektóre

    > 4

    > Koło wentla mi lata ze w niewiedzy umrzesz.

    masz rację. Z koniem kopał się nie będę.

  • 17. Data: 2013-11-07 18:59:04
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <1...@g...c
    om>
    k...@g...com napisal(a):

    ps.com...

    > masz rację. Z koniem kopał się nie będę.

    No kurwa na metry produkuje te swe ciagówy ten leń goglarz !
    Zamiast usunąc co zbedne!

    --
    Pozdr. Zbig.Drwięga
    gg1100100111000000111010

  • 18. Data: 2013-11-07 19:30:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 18:59:04 UTC+1 użytkownik Old Green :) napisał:
    > W artykule <1...@g...c
    om>

    > No kurwa na metry produkuje te swe ciagówy ten leń goglarz !

> [...]

    Jak masz taki zajebisty czytnik to go ustaw żeby Ci dobrze wyświetlał. Jak się nie
    daje to znaczy że jest chujowy.

  • 19. Data: 2013-11-07 21:34:06
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <b...@g...c
    om>
    k...@g...com napisal(a):

    > Jak masz taki zajebisty czytnik to go ustaw żeby Ci dobrze wyświetlał. Jak się nie
    daje to znaczy że jest chujowy.

    Jak poczytałem, od wielu juz miesiecy madrzy ludzie próbuja ci cos powiedziec.
    Nie kumasz,więc i ja tobie tak napiszę;
    głupiś, ot co.

  • 20. Data: 2013-11-07 21:37:24
    Od: "Old Green :)" <a...@a...pl>

    W artykule <b...@g...c
    om>
    k...@g...com napisal(a):

    > Jak masz taki zajebisty czytnik to go ustaw żeby Ci dobrze wyświetlał. Jak się nie
    daje to znaczy że jest chujowy.

    Jak poczytałem, od wielu juz miesiecy madrzy ludzie próbuja ci cos powiedziec.
    W poprzednim swym poście, który skrytykowałem,wytworzyłeś

    455 linii "tekstu".

    Nie kumasz,więc i ja (wzorem poprzedników) tak napiszę;
    głupiś, ot co.