  • 21. Data: 2010-12-28 15:23:52
    Temat: Re: RE - jak zmarnowac życie ...
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:1lw87xreenb3n.ymhqcu56utru.dlg@40tude.net...

    > Ale to Ty cały czas wyskakujesz z tym tekstem w wątku na temat kredytów i
    > się dziwisz, że inni nie przyklaskują.

    > A potrafisz zacytować program osoby, na którą głosowałeś? I której tym
    > samym dałeś możliwość ustanowienia prawa mogącego to zmienić?

    Ja mogę.
    W ostatnich wyborach samorządowych ani jeden kandydat nie zaprezentował
    programu. Niektórzy mieli hasła, albo ogólniki. Żadnych konkretów.
    Żaden z nich nie dostał mojego głosu.

    W wyborach prezydenckich głosowałem na kandydata, którego program popieram.
    Niestety, jak wiadomo nie przeszedł do drugiej tury. :)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 22. Data: 2010-12-28 15:36:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 16:23:52 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
    >
    > W wyborach prezydenckich głosowałem na kandydata, którego program popieram.
    > Niestety, jak wiadomo nie przeszedł do drugiej tury. :)

    To przynajmniej masz czyste sumienie, oddawszy pusty głos (pominąwszy
    zabranie kart do domu, jeśli pisałeś to serio ;) i jako jeden z nielicznych
    chciałeś zagłosować na coś więcej, niż smutną mordę z Photoshopa.

    Niestety frekwencja jasno pokazuje, że większość woli siedzieć na d*, a
    później narzekać (pominąwszy tych, którzy faktycznie nie byli w stanie
    dostrzeć do lokalu wyborczego).

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2010-12-28 15:37:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 28 Dec 2010 16:10:02 +0100, Rafał napisał(a):

    > nie byłem na wyborach nigdy bo nie ma osoby na która bym chciał głosować

    Faktycznie nie ma, czy nie zadałeś sobie trudu jej poszukania?
    Kandydatów jest wielu. Podobnie ich programów.

    > nie znam nie wypowiem sie

    Jednak cały czas próbujesz to robić.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 24. Data: 2010-12-28 19:31:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

> [...]

    > W ostatnich wyborach samorządowych ani jeden kandydat nie zaprezentował
    > programu. Niektórzy mieli hasła, albo ogólniki. Żadnych konkretów.

    Startuj zatem sam. Statystycznie biorąc powinieneś mieć 90 procent poparcia
    - to wszyscy ci, co narzekają, ze żaden kandydat nie zaprezentował programu
    :->

  • 25. Data: 2010-12-28 23:49:45
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Startuj zatem sam. Statystycznie biorąc powinieneś mieć 90 procent
    > poparcia
    > - to wszyscy ci, co narzekają, ze żaden kandydat nie zaprezentował
    > programu

    Nasze społeczeństwo, to zatruci socjalizmem idioci. Nie mam szans.

  • 26. Data: 2010-12-29 00:01:01
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2010 00:49:45 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

    > Nasze społeczeństwo, to zatruci socjalizmem idioci. Nie mam szans.

    Wymiękasz? - tym sposobem nasze zatrute socjalizmem idiotyczne
    społeczeństwo straciło jedyną szansę zbawienia :->

  • 27. Data: 2010-12-29 07:22:56
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    nawet jak ktos ma program i mówi cos z sensem to potem figa z makie po
    wyborach
    i własnie o to chodzi
    każdy pracownik ma jakąś odpowiedzialność i za to jest rozliczany
    dlaczego nie ma kar dla posłów i prezydenta jak nic nie robi?

  • 28. Data: 2010-12-29 07:32:09
    Od: "jagr" <j...@W...fm>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > każdy pracownik ma jakąś odpowiedzialność i za to jest rozliczany
    > dlaczego nie ma kar dla posłów i prezydenta jak nic nie robi?

    Bo nad nimi już nikogo nie ma. Tzn. jest naród, tzn. nikt.
    A tak w ogóle, to grupa ludzi (tzw polityków) sama się wysuwa w wyborach i
    sama później dzieli się wpływami. Nie ważne, kto wygra. "Ja dziś wygrałem,
    to będę kimś, a ty przegrałeś, będziesz moim zastępcą. Po następnych
    wyborach zamienimy się miejscami." :-)
    Ot, cała filozofia "polskiej demokracji".
    Zdrówka życzę.

  • 29. Data: 2010-12-29 10:26:42
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Wymiękasz? - tym sposobem nasze zatrute socjalizmem idiotyczne
    > społeczeństwo straciło jedyną szansę zbawienia :->

    Mam to w dupie.

  • 30. Data: 2010-12-29 10:29:07
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "jagr" <j...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyborach zamienimy się miejscami." :-)
    > Ot, cała filozofia "polskiej demokracji".

    Raz na jakiś dłuższy czas przychodzi kara na tych z samej góry: car z
    rodziną, Rewolucja Francuska, Albania, JFK, biuro PiS w Łodzi.
    Nasi jeszcze nie wkurwili społeczeństwa wystarczająco. Na razie.