  • 1. Data: 2021-11-30 14:00:24
    Temat: Raptem zero stopni...
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    A mam wrażenie od kilku dni, że ogrzewanie całkiem żwawo w kotłowni
    pracuje. Wydaje mi się tylko czy też macie takie spostrzeżenie?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2021-11-30 15:14:34
    Temat: Re: Raptem zero stopni...
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 30 November 2021 at 14:00:26 UTC+1, Mateusz Bogusz wrote:
    > A mam wrażenie od kilku dni, że ogrzewanie całkiem żwawo w kotłowni
    > pracuje. Wydaje mi się tylko czy też macie takie spostrzeżenie?

> [...]
    jak masz czujnik wilgotności, to ogrzewanie pracuje, bo musi parę wodną podgrzać i
    pomieszczenia wysuszyć

    Co innego temperatura na termometrze a co innego odczuwalna z wilgocią
    Ja mam w samochodzie parę wodną na szybach, gdy wielokrotnie wysiadam i wsiadam
    bo ta wilgioć z butów, ubrania, zostaje na fotelach., na podłodze, na podsufitce a
    punkt rosy jest na szybach nocą
    i używam całej rolki papieru do wycierania pary wodnej ale kupiłem tez samochodowe
    pochłaniacze wilgoci.

    W środę nadejdzie halny do 60km/h i wzrost temperatury do 6 st C
    ale i duży wzrost wilgotności powietrza

  • 3. Data: 2021-12-01 08:44:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 30 Nov 2021 14:00:24 +0100, Mateusz Bogusz

    > A mam wrażenie od kilku dni, że ogrzewanie całkiem żwawo w kotłowni
    > pracuje. Wydaje mi się tylko czy też macie takie spostrzeżenie?

    Moja powietrzna pożarła już 1400kWh (CO+CWU), fakt że ją jeszcze męczę w
    mojej nietypowej konfiguracji (chyba muszę wywalić jednak kocioł i ominąć
    bufor bo złe delty wychodzą i ogólnie sprawność tego bufora za niska) ale
    wyszło sporo, na szczęście większość latała w 2T do tych +5, teraz chodzi
    coraz częściej w 1T. W nowym domu poszło też całkiem sporo, bo 400kWh (samo
    CO).

    --
    Pozdor
    Myjk