  • Data: 2012-06-04 15:20:05
    Temat: Re: #$%@#^@%!
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 czerwca 2012 15:04:13 UTC+2 użytkownik quent napisał:
> [...]
    Kurczę po raz koilejny sie z Tobą prawie zgadzam.
    Nie ma darmowych obiadków ale z dotacjami z UE to jest tak że nawet jak z nich nie
    skorzystamy to i tak będziemy dokładac do worka UE
    Czyli nie skorzystamy z darmowego obiadku, będziemy głodni, inni najedzeni a i tak my
    pośrednio za ten obiad zapłacimy
    Więc czasami lepiej być pierwszy w kolejce i ten "darmowy" obiadek zjeść

    > Jeśli mnie nie stać to nie kupuję.
    > Gmin nie było stać i pożyczały bo nie ma tu w ogóle odpowiedzialności
    > personalnej i wszyscy w kampaniach wyborczych prześcigają się w
    > obietnicach - bo tego chce durna masa... ot demokracja.
    > Powinno się ustawowo wprowadzić *zakaz zadłużania się samorządów*, to by
    > uzdrowiło sytuację.

    Czuję nosem ze rrr to pracownik gminy więc patrzy na to troche z drugiej strony;)