  • Data: 2013-07-01 14:14:35
    Temat: Re: 100m2 dla 6 osob
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mcs" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No jestem. Czyli zakładasz okno wys. 140cm 90 cm od podłogi.

    Jeśli 90cm od podłogi to wysokość 130cm.

    > Ściana na oknem jest ze styropianu? Czy bloczki murowane są na ramie
    > okiennej?

    Nie rozumiem problemu? Tam się normalnie mieści nadproże oparte po obu
    stronach i na środku. Gdzie widzisz problem konstrukcyjny?

    > Zamiast zachwalać nadmiar miejsca mogłeś napisać, że gość co to wybudował
    > dał d... robiąc dwa okna zamiast jednego o większej sumarycznej
    > powierzchni szyby.

    Znowu jakieś teoretyzowanie - po co większa powierzchnia szyby? Tam jest
    wystarczająco jasno. A kwestia dwa wąskie okna kontra jedno szerokie to
    kwestia gustu - w tym przypadku ani konstrukcyjnie ani jeśli chodzi o
    oświetlenie nie ma to znaczenia.

    > Pewnie zrobił je po 70 cm szerokie żeby trudniej go było z łuku ranić

    I po co znowu ten sarkazm? To _jest_ kwestia gustu. Użytkowo nie ma to
    znaczenia poza jakimś tam dodatkowym mostkiem cieplnym na dwóch więcej
    krawedziach otworu okiennego.

    > Dlaczego zaraz urojone? Wcale na urojone nie wyglądają

    - wysokość 2,4m, tylko jedno okno od południa, dwie łazienki, dwa wąskie
    okna zamiast jednego szerokiego itd. to nie są _błędy_ a _wybory_.

    [ciach]

    > Pod powyższym podpisuję się obiema rękami. Tylko takie rzeczy to w domu,
    > nie w namiastce.

    Ale to jest właśnie kwestia wyborów. Jeden woli mieszkać w "domu" i nie mieć
    kasy na nic więcej, a drugi mieszkać w "namiastce" i aktywnie spędzać życie.

    > I tak właściciele tej chatynki to farciarze, że jednopłciowe lub
    > "sparowane" dzieci mają.

    "Sparowane". Dzieci były najpierw, a później decyzja o budowie takiego a nie
    innego domu., pewnie jakby było inaczej to albo podział góry na dwa pokoje
    byłby inny - przesunięcie łazienki kosztem mniejszej sypialni, albo zupełnie
    inny projekt.

    Pozdrawiam
    Ergie