  • Data: 2019-10-15 16:33:45
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 października 2019 14:46:57 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 15 Oct 2019 01:25:36 -0700 (PDT), Budyń

    > Ostatnio nie chciałeś słuchać o minusach, to nie zmieniaj teraz tematu na
    > plusy. :P

    no bo podejrzewam że jakies plusy są i nie wszycy popierający pis dali się kupić
    tanią kiełbasą wyborczą a zobaczyli te plusy. Ale co ja tam wiem.

    Zrozumiałeś już poruszone wcześniej tematy czy nadal nie
    > przyjmujesz takich argumentów? PiS dostał po dupie od ponad 57% głosującego
    > społeczeństwa (pomijam blisko 40% niegłosujących obywateli) mimo tego że
    > ich "polityka" opiera się na kupowaniu głosów.

    polska w meczu z macedonią dostała po d bo mimo swojego stadionu nie strzelała goli
    przez 99% czasu :-)
    Mam wrażenie że nie rozumiesz po co sa wybory - otóż są one po to żeby się dopaść do
    władzy. Mógłby pis miec najwiecej głosów a za mało posłów, wladze wzielaby koalicja
    totalniaków i wtedy bym sie zgodził ze pis dostał po d.

    Również twoje marzenia o
    > koalicji i wspólnym tworzeniu Polski leżą w gruzach, bo pis jest partią
    > kłótliwą, nie znoszacą kompromisów -- co pokazali niejednokrotnie tym, że
    > nie potrafią współpracować z koalicjantami a tym bardziej z takimi którzy
    > się nie zgadzają z nimi.

    Libicki z psl właśnie dostal propozycję marszałka senatu. A pslowców senatorów jest
    3 - dokładnie tyle ile pisowi potrzeba. Pewnie cos trzeba bedzie psl-owi odstąpić w
    rządzie lub sejmie. Resort rolnictwa dla kamysza?
    Koalicja się buduje, sytuacja jest ciekawa :)

    > pis jest głównym problemem braku zgody w PL.

    pełna zgoda - pis sie nie zgadza na utrzymanie postokrągłostołowego statusu w Polsce.
    To budzi opór tych którzy z tego żyli, mieli wpływy i media.
    Poprzednia "zgoda" polegała na totalnym marginalizowaniu środowisk którym to sie nie
    podobało.

    >Nie widzisz że to partia populistów? No, nie widzisz.

    zdefiniuj populizm

    b.