  • 1. Data: 2014-01-12 17:09:32
    Temat: Re: 200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 kwietnia 2008 20:43:22 UTC+2 użytkownik Jackare napisał:
    > Użytkownik <r...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
> [...]
    > Zaczęła się zbierać sadza - czyli sam mi powiedział, że chce być
    > czysty :)
    >
    > Fachowiec powiedział 200PLN (z wymianą/czyszczeniem dyszy), nie jest
    > to trochę za dużo?
    >
    > --
    > rapovar
    >

    > Nie jest. "Gazowników" jest mało (i zawsze było) więc mogą sobie szaleć.
    > Ruszenie tyłka do klienta kosztuje 50 zł, robota 150, więc w normie.
    > Sam takie usługi wykonuję i nie dojeżdżam do klienta gratis, zresztą w moim
    > mieście nie ma takiej opcji. Dojazd jest płatny z góry, nawet gdy nic nie

    z takim podejsciem to ja sie dziwie,ze ty wogole masz jakichkolwiek klientow!Jednak
    sa firmy,ktore za nic nie biora kasy.Sam sobie robisz pseudoreklame,ale jesli tak sie
    czuje "PAN GAZOWNIK CZESIO"i ma dochod?Jednak jest opcja,nie czuj sie tak
    pewnie,rynek jednak moze Ci zrobic kuku,hehe

  • 2. Data: 2014-01-12 21:03:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
> [...]

    > pseudoreklame,ale jesli tak sie czuje "PAN GAZOWNIK CZESIO"i ma
    > dochod?Jednak jest opcja,nie czuj sie tak pewnie,rynek jednak moze Ci

    Jezu człowieku... PO DIABŁA WYWLEKASZ JAKIEŚ POSTY Z EPOKI DINOZAURÓW?

    looknij czasem na datę tego na co odpisujesz...