    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: dolniak <d...@n...pl>
    Subject: Re: A może styropian?=
    Date: Thu, 28 Feb 2013 11:50:03 GMT

    Wolałbym dyskusję,ale wydaje mi się że rozmawiamy tu jak politycy,nie -o-,ale
    -obok.Zresztą sądziłem że ktoś już to robił i podzieli się doświadczeniami.Na tym
    zależało mi najbardziej.
    -Tak samo paroizolacją jest większość współczesnych farb.No,nie jak folia(takie
    były),raczej jak papier.Daleko im do firanki.
    Pożar.Ależrozumiem,myślę nad tym.Kłopot,że nic nowego sę nie
    dowiedziałem.Międzikrokwami miało nie być nic,ale teraz sądzę(jednak)że wełna tam nie
    zaszkodzi(i paroizolacja,niestety).Jako zabezpieczenie p-ogniowe i częściowa
    niwelacja hałasu.Bo-tak w skrócie- hałas usunie tylko przegroda o zmiennej
    (dużej)gęstości,bez mostków.
    Celem jest radzenie sobie w róznych sytuacjach.Ajeśli przy okazji jest obniżka
    kosztów,to dlaczego nie?Chhodzi jednak o to,aby znać/przewidzieć konsekwencje swoich
    działań.Do tego zmierzam.
    Pozdrowienia dolniak