  • Data: 2021-12-17 11:58:48
    Temat: Re: Ahoj stara wiara
    Od: maniek4 <s...@w...fju> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-12-08 o 21:13, Kris pisze
    > .
    >
    > Ale o co chodzi?
    > Adam od chyba początku pod własnym nazwiskiem pisywał, nie ukrywał swojej
    tożsamości
    > Po co zdjęcia badać, w gogle przecież jego adres wyskakuje po wpisaniu nazwiska.
    > Widocznie nie zależało mu na ukrywaniu/maskowaniu tego.

    To były jeszcze czasy budowy w stanie surowym. Tematy o alarmach itp.,
    więc to już parę lat temu. W sumie niedziwne, że na tym etapie nie
    podaje się adresów zdając jednocześnie relację z postępu prac na budowie
    i instalowanych fantach.
    Tak było wtedy, teraz nie wiem czy adres wyskoczy czy nie. Jakoś mnie to
    nie interesuje prawdę mówiąc.

    Pozdro.. TK