  • Data: 2009-05-11 19:51:23
    Temat: Re: Akcja kominiarzy.
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. wrote:

    > Zartujesz. Pewnie na wszystko maja wymagane papiery. Takie glupie
    > prawo powoduje tylko, ze pomiary kupuje sie za 100zl zeby miec do
    > PINB, teraz masz przyklad ze swiadectwem energetycznym - jak sie
    > troche na rynku pojawi ludzi z uprawnieniami to tez sie bedzie
    > kupowac fikcyjne za 100zl, obecnie kupuje sie rownie fikcyjne tylko
    > za grubsza kase. Niedawno na tej grupie mials przyklad kominiarza,
    > ktory badal ciagi zapalona gazeta. Zapewne z tego "pomiaru" wystawial
    > stosowne kominiarskie zaswiadczenie.
    > Zawsze mnie zastanawia dlaczego ludzie nie moga zrozumiec, ze glupiego
> [...]

    Bo ludzie mają wielką acz fałszywą wiarę w moc przpisów.

    jak kogoś pobito kijem bejsbolowym na śmierć to zaraz jest wielka
    demonstracja zwolennikó zakazu posiadani kijów bejsbolowych. Jakoś nikt
    jednak nie użadza demonstracji przeciwko prawu do posiadania noży, choć
    nożami zabija sie sporo więcej osób niż kijami.