    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Anhydryt
    Date: Fri, 22 Dec 2017 09:39:33 +0100

    Dnia Fri, 15 Dec 2017 17:58:47 +0100, Kżyho napisał(a):

    > No dobra, ale to ogó?lnie fajny ten anhydryt czy nie?

    Fajny. Szybko, idealnie równo i gładko. Nie pęka, nie pyli. Jak sprawdzisz
    cenę, zamiast powielać mity jak niektórzy tutaj, to też się zdziwisz - może
    wyjść taniej, niż zbrojona wylewka betonowa "na gotowo".

    Wada jest taka, że trzeba przygotować szczelne podłoże, więc instalatorzy
    będą marudzić, bo trzeba się przyłożyć. Musisz mieć też możliwość wjazdu
    wielkiego i ciężkiego auta z agregatem i materiałem.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl