eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieAustralia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem › Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
  • Data: 2021-08-30 08:18:43
    Temat: Re: Australia maluje dachy na biało przed nadchodzącym latem
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W pytaniu jakie zadałeś jest prymitywizm osobnika żyjącego na granicy nie
    rozwiniętej i rozwiniętej cywilizacji. Według kogo? Według nikogo. Tak jak na
    biologiczna ewolucję nie miał i nie ma nikt wpływu tak na ewolucję stosunków
    międzyludzkich nikt nie ma i nie będzie miał wpływu. Nastąpi sama. Najpierw zanikną
    religie bo one blokują dalszy rozwój społeczno ekonomiczny. Komunizm to system w
    którym każda jednostka na całej Ziemi będzie miała taki sam status ekonomiczny i
    społeczny.
    świetnie ;)
    Sądzisz że jeśli malarz albo poeta, którzy się jeszcze nie urodzili,
    przestaną wykorzystywać talenty jakie od natury dostali jeśli będą mieli
    zapewniony byt na dobrym ale takim samym jak cała reszta ludzi i
    przestaną tworzyć?
    niby po co mają coś tworzyć, jeśli nie przyniesie to efektów. Poeta i
    malarz pewnie nie przestaną, ale elektryk i malarz? Po co pracować
    ciężko 8h jak można nic nie robić i mieć to samo
    Oni właśnie w takiej sytuacji będą najbardziej płodnipłodni to może,
    ale jedyna wartość dodana to będą dzieci ;)
    Tak samo konstruktorzy, architekci, ale i pasjonacitak, jedynie
    pasjonaci by coś robili, przy czym nadal przyniosłoby to dla
    społeczeństwa 10% tego co przynosi kapitalizm
    Patrzysz na sprawę jak ziemianin sądzący że do końca świata ludzie
    będą przy taśmach pracowali mi. Doczekałem pierwszych fabryk bez ludzi.
    Bedzie ich więcej.poważnie? na mojej planecie takich nie ma, każdą
    fabrykę obsługują ludzie, nawet jak przy taśmie nie stoją
    Droga budowania komunizmu przez elektryfikację była zła. Właściwa
    droga to jeszcze wypożyczany rower miejski. W końcu przyjdzie moment ze
    w jakimś mieście lokalna władza udostępni go darmo. Podstawowy dochód to
    też element komunistyczny. Jeśli by zaczęli ci przysyłać na konto dochód
    podstawowy to nie wierzę że byś go w proteście przed wprowadzaniem
    komunizmu oddawalniby dlaczego miałbym oddawać, skoro zabierany byłby z
    moich podatków? Jedyne co bym robił, to ukrywał mój dochód, żeby ludzie
    tacy jak ty się do niego nie dobrali.