    From: w2023 <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Automat do bramy garażowej
    Date: Sat, 12 May 2012 04:22:18 -0700 (PDT)

    On May 12, 12:04 pm, s...@g...com wrote:
    > Witam
    > Chciałbym kupić automat do bramy garażowej segemntowej.
    >
    > Czy jest coś na co powinienem zwrócić uwagę?

    Z pewnością na gwarancję - czas trwania i warunki, w tym czas reakcji
    serwisu!.
    Moja zaczęła się psuć zaraz po gwarancji :-( Ostatnio spadł łańcuch z
    koła napędowego
    (Rozmowa telefoniczna: "panie, to się nie ma prawa zdarzyć! No, k***a,
    nie ma jak spaść!").
    Mam napęd Marantec - bardzo jestem niezadowolony, że nie można (tak
    przynajmniej twierdzi
    sama firma) zmienić pilotu/modułu odbiornika na dwukanałowy. Mam
    jednokanałowy = jeden
    przycisk do otwierania i zamykania. Niewygodne wg mnie. Jak kupię
    pilot czteroprzyciskowy
    do bramy wjazdowej, to skonfiguruję napęd tejże bramy do sterowania
    bramą garażową...

    W.