    From: "kiki" <...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Autostrady - pęknięcia
    Date: Tue, 27 Mar 2012 16:07:13 +0200

    "quent" <x...@x...com> wrote in message
    news:4f71bc14$0$26682$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bo to państwo jest za duże. Nikt już niczego nie ogarnia.
    > To tak jak w zbyt dużej firmie... tylko jeszcze gorzej ;-)

    Teraz te autostrady to już tylko będą klawiszować. Już wiem czemu na A1 są
    te uskoki i puk-puk co pewien czas. Droga zaczęła klawiszować. Jeżeli robili
    tak zawsze "od 25 lat panie" to każde łączenie jest źle zrobione i każde
    pęknie prędzej czy później. Do tego dochodzi to zniszczenie od
    przeładowanych wywrotek bez nawierzchni, do tego syf i olej między
    warstwami.
    Obawiam się, że tak jest wszędzie.
    Zwróć uwagę, że wszystkim panie pęka, "na każdej budowie pęka panie jak od
    25 lat buduję tak zawsze pękało".
    Ja bym im w ogóle nie zapłacił, bo podbudowa jest pęknieta i już nic z tym
    sie nie zrobi.
    I jeszcze dochodzi ta podłość, że trzeba płacić za przejazd, za drogi za
    nasze pieniądze.
    Ja unikam A1. Jak nie muszę to jade bokiem i cały sznur samochodów, śmiem
    twierdzić że więcej omija niż jedzie A1. A1 jest pusta.