    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Balkon
    Date: Mon, 24 Jan 2011 11:37:42 +0100

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Z wyjatkiem tego, ze ladnie wyglada... To ja zalet drewnianego nie widze.
    > Ja wyleje plyte na gruncie (na zwyklej budowlanej folii). Jesli nie
    > wyjdzie gladko, to zaciagne to klejem, nastepnie izolacja i kafle. Miala
    > byc kostka (podbudowe nawet zrobilem), ale dalem spokój. Potem byl
    > pomysl z drewnianym, ale kumple z pracy zrobili sobie i odpuscilem.
    > Bedzie zwyczajnie.

    Ja znowu myślę o napuszczeniu betonowej płyty jakąś masą epoksydową,
    albo kauczukową...
    Płyta równa i od biedy może już być, ale jak trochę się odkuję, to chcę
    na nią coś dać, żeby nie była taka surowa.

    Znajomek robił właśnie coś takiego - pokrycie z jakiejś żywicy z
    domieszkami innej chemii i toto się po pierwsze mocno trzyma betonu, po
    drugie nie ma z tym żadnych problemów i estetycznie wygląda.

    Kładzenie drewien na tarasie jest jak dla mnie nieporozumieniem
    funkcjonalnym... Ładne to może i jest, ale ta 'ładność' nie rekompensuje
    upierdliwości i... kosztów :-)

    pozdr
    Robert G