    From: "Kris" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Balkon
    Date: Mon, 24 Jan 2011 13:19:04 +0100

    Uzytkownik "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> napisal w wiadomosci
    news:ihjq8o$m0t$1@news.onet.pl...

    > Bez tej izolacji kafle zaczna odlazic po pierwszej zimie.

    Wytlumacz prosze dlaczego by mialy odlazic? Chyba szybciej beda odlazic jak
    wlasnie taka izolacje zrobisz bo ew woda która dostanie sie pod plytki przez
    fugi np nie bedzie miala ujscia i w zimie plytki odsadzi. A tarasy sa z
    reguly wylewane na podsypkach ze zwiru lub tak jak u Ciebie na folii np wiec
    zadnej wilgoci od dolu zaciagnac nie maja prawa. A przed woda "od góry" ta
    izolacja nie chroni.

    > Tez tak myslalem. Ale popatrzylem jak sasiedzi wychodza na taras w
    > plytkach w niedziele rano boso i w gaciach.
    > Tez tak chce :)

    I dokladnie tak tez mozesz. Przeciez plyty/kostaka tarasowa sa teraz w
    bardzo szerokim wyborze i ksztaltach. A trwalosc bez porównania.

    Krzysiek