eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBiedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
  • Data: 2010-12-22 11:59:51
    Temat: Re: Biedacy z Anglii czują się komfortowo bez grzania w domu. U nas obciachem jest temperatura poniżej 23.
    Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 22 Dec 2010 02:29:07 -0800 (PST), na pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,
    robertr napisał(a):

    > Pójdź sobie nad ocean - temperatura wody + 10 - +12 - (mało ucieczek
    > z Alcatraz) - bardzo mocny wiatr. Mało która matka w Polsce wystawi 6
    > miesięczne dziecko bez czapki w takich warunkach. Latem w SF nie bywa
    > więcej niż 21.

    W S.F. bylem kilka razy w ciagu kilku lat, z Kaliforni znam jedynie dobrze
    San Diego gdzie pomieszkiwalem dobry rok, generalnie byc moze Kalifornia
    polnocna jest chlodniejsza, ale snieg pada tylko w gorach. Co do ubierania
    sie tam ludzi to na ulicach spotakc mozna takich co w zimie przy temp. 15
    stopni (San Diego) chodza w futrze i czapce, sa tacy co w czapkach chodza
    przez caly rok, sa tacy co chodza prawie nago i biora kapiel w oceanie
    rowniez w styczniu... Ale tak naprawde nikt sie tym zupelnie nie przejmuje,
    bo cala Ameryka ma to do siebie ze zyjesz i chodzisz jak chcesz. To czy
    jakas matka ubierze dziecku czapke czy nie to nie ma znaczenia w tym kraju.
    Mimo chlodnego stycznia i tak w S.F. jest duzo cieplej niz w Polsce i inne
    sa w Polsce zwyczaje. Co do ogrzewania w Kaliforni to kazdy domek ma
    kominek, albo jego elektryczna atrape, prad nie jest drogi i zima podczas
    chlodniejszych deszczowych dni kazdego stac na podlogowke, lub zwykly
    termowentylator. Wiecej pradu pojdzie latem na klimatyzacje, a na to to juz
    nie zawsze kazdego tam stac.