  • Data: 2010-02-12 17:37:05
    Temat: Re: Biologiczna oczyszczalnia
    Od: "Jurek K." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > ścieków. Decyzja zapadła i formalności załatwione.
    >
    > A ja podłączę się pod wątek z innym pytaniem: jakie formalności miałeś do
    > załatwienia? Sam będziesz montował czy zlecasz montaż (jaki ewentualny koszt
    > montażu)?
    > 69Robert

    Komplet dokumentów dla Starostwa przygotował za niewielką dopłatę architekt,
    przy okazji robienia projektu na rozbudowę domu. Dostał aktualną mapkę, wypis i
    wyrys z planu przestrzennego zagospodarowania i może coś jeszcze, ale nie
    pamiętam, bo dostarczałem wiele dokumentów, większość zapewne bez związku z
    oczyszczalnią tylko do projektu. W normalnym trybie idzie to przez zgłoszenie i
    najlepiej dowiedzieć się w Starostwie, jakie dokumenty są potrzebne. Są też
    sprzedawcy oczyszczalni, którzy załatwiają te formalności, jeśli dodatkowo
    zamówić i opłacić montaż.

    Co do montażu to jeszcze nie wiem, ale chyba zrobię to z ekipą, która będzie
    rozbudowywać dom. Ale to zdecyduję, gdy zobaczę opis i instrukcję montażu
    oczyszczalni oraz gdy poznam ew. cenę montażu przez ekipę specjalistów. Z tego,
    co się do tej pory zorientowałem, ceny montażu są dość słone.

    Aha, jeszcze jedno. Z pewnych względów, planuję tzw. biologiczną oczyszczalnię
    bez drenażu. Większość inwestorów, z tego co wiem, instaluje oczyszczalnie z
    drenażem. Tu każdy musi rozeznać swoją sytuację i podjąć stosowną decyzję.

    Pozdrawiam,

    --
    Jurek K.