  • Data: 2010-08-10 11:23:14
    Temat: Re: Boiler czy?
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozdrowienia po dłuższej nieobecności :)
    Nareszcie mieszkam.

    > To akurat argument obosieczny. Jak juz wykorzystasz wode w bojlerze i
    > prad zostanie wlaczony to juz sie nie umyjesz przez jakies 2-5h a w
    > przeplywowym masz wode od razu.

    A ja mam po 5 minutach gorącą wodę :), bo zamiast boilera mam zasobnik
    płaszczowy
    dzięki czemu grzeje wodę warstowo (bo wężownica miesza) a zasilany jest z
    pieca co
    jednofunkcyjnego i w ten sposób mam zalety zbiornika CWU i prawie
    przepływowego podgrzewacza.
    do tego mam w obiegu CO podpięty wymiennik do kominka i w przyszłości do
    kolektorów
    tak że jak grzeję w kominku to woda w CO też mi sie grzeje i ciepła także.

    --
    Januszk