  • Data: 2009-10-18 15:46:24
    Temat: Re: Brak prądu i c.o.
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maniek4" napisał:
    > Fachowcy byli z PRLu, bo innych nie bylo,

    byli, byli, tylko albo udało im się z kraju uciec, albo nie mieli pracy, bo
    parta nie pozwoliła na to żeby pracował jakiś żółnierz AK, czy
    opozycjonista, albo ktoś kto ma za dużo szarych komurek, pracowali głównie
    głąby posłuszne partii, czpiony i SBcy, nie mający o niczym zielonego
    pojęcia!:O(

    > Instalacja jest grawitacyjna i sluzyla dlugie lata, tyle ze zeby wymusic
    > grawitacje to potrzeba odpowiedniej roznicy temp. zeby duza instalacje
    > mozna bylo wydajnie zasilac.

    sam stwierdziłeś że między twoją niby grawiracyjną instalacją bez pompki i z
    pąpką to: "Roznica to prawie przepasc", czyli sam stwierdziłęś że ta
    instalacja po prostu kiepsko działała, gdyby była wykonana poprawnie, to
    różnica była by niewielka

    > To byly czasy kiedy jeszcze pompek nie bylo i wszystkie instalacje byly
    > grawitacyjne. Sadze ze dzisiejsi instalatorzy od grawitacji akurat od nich
    > mogli by sie sporo nauczyc.

    pompy były, tylko ich nie stosowano, a jak widzę te PRLowskie instalację to
    nawet ja będąc jedynie amatorem mógłbym spokojnie uczyć ich a nie oni mnie,
    więc nie popadaj w paranoję:O)