eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieBrama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl › Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
  • Data: 2015-08-03 16:18:54
    Temat: Re: Brama automatyczna sie sama otwiera i alarm sie sam wlaczyl
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 3 sierpnia 2015 15:15:47 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Jeśli jest przepis że pary homoseksualne mogą adoptować dzieci to ośrodku
    > adopcyjne musza takiego przepisu przestrzegać tak jak każdego innego. Ale
    > kto uchwalił przepis? Parlament. A kto wybrał parlament? Kimże ja jestem by
    > się sprzeciwiać demokracji?

    buahaha - spytaj sie dowolnego goscia ktory glosowal dwa razy pod rzad na platforme
    czy glosował za wprowadzeniem tych teczowych ustaw co teraz weszly. Pewnie ze nie -
    bo tego w programie nie było. Tacy glosowali na ruch palikota i inne lewice.
    Tu masz program, tu jest wsparcie rodzin a nie lgbtqwerty
    http://www.platforma.org/media/dokumenty/Program_PO_
    100dpi.pdf
    Demokracja - ales mnie rozbawił :)

    > Ale jak chcesz to w praktyce zrobić w czasach internetu?

    Standadowo nalezy sobie odpowiedziec na pytanie czy sprawa jest zła i czy chcemy jej
    przeciwdzialac. Jesli tak to nalezy szukac metod -moze nie na zlikwidowanie patologii
    ale zmniejszenie

    >Jeśli likwidując
    > sieć to jestem na nie.

    Dostawcy internetu moga takie tresci blokowac. 90% uzytkownikow to debile i na sieci
    szyfrowane nie przejdą - zwlaszcza gdyby to bylo karalne.
    Ale to techniczne szczegóły - najpierw idea:tak czy nie.

    > Wręcz przeciwnie - co tam że pół miasta się pali my się teraz zajmiemy
    > jakimś małym ogniskiem poza miastem to może nikt nie zauważy że tymczasem
    > płonie jego dom. Tak to widzę - kolejny temat zastępczy. Nieważne że dotyczy
    > jakiegoś promila ale rozdmuchamy go tak aby przysłonił inne.

    Generalnie zgoda -platforma te tematy wywoluje z kilku powodow:
    jako temat zastepczy aby nie gadac o niewygodnych sprawach np zadluzaniu (bo nam
    procedure nadmiernego deficytu zdjeli po zajumaniu ofe - mozna znow brac kredyty)
    aby przejac lewicowych wyborcow -jak widac to sie udalo, bo tradycyjna lewica
    zdechla.

    Tymniemniej jest to kolejny kamyk w wywrotce kamieni ktore w naszym interesie nie sa.
    Im wiecej ich -tym trudniej bedzie wrocic do normalnosci.

    b.