  • Data: 2012-04-27 13:31:30
    Temat: Re: Budowa a no?yczki fiskars.
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4f9a54b7$0$1300$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "quent" <x...@x...com> napisał w wiadomości

    > Już za późno. W żaden pokojowy sposób nikomu nie uda się cofnąć zmian i
    > zmienić zwrotnicę historii na inny tor. Tylko wojna daje taką możliwość
    > radykalnych zmian.
    >
    > Mare

    Marku nie zgodze sie z Toba. Za czasow PRL tez caly czas gadano ze nie da
    rady odczepic sie od ruskich (lub zeby oni od nas). I co- poszlo szybko jak
    zbankrutowali- to samo bedzie z EU- ta forma integracji krajow zbankrutuje-
    to co bylo dobre jako EWG (no i Schengen ze swym ruchem bezwizowym) bo
    dotyczylo gospodarki pierdyknie szybciej niz ktokolwiek sie spodziewa
    poprzez zwykle bankructwo jego czlonkow. Niestety tak to jest jak do
    gospodarki zaczynaja sie mieszac politycy zlwaszcza lewacy od ktorych cala
    Unia sie roi. Nawet biurokracji w Unii jest moim zdaniem wiecej i to
    znacznie niz za komuny