  • Data: 2011-07-31 15:27:56
    Temat: Re: Budowa - domku przez szerszenie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j0q1cp$9fd$1@news.onet.pl...

    > Zapach jadu. Identyczna sytuacja jest z pszczołami i osami. Różnica polega
    > tylko na tym że osy (a więc i szerszenie) nie mają zadziorków w żądle, co
    > pozwala im żądlić wiele razy, także po wyczerpaniu zawartości woreczka
    > jadowego. Pszczoła jeśli użądli - z automatu umiera po kilku godzinach,
    > więc 2 razy zastanowi się zanim użądli.

    > AS (techn. pszczelarz)

    Jak specjalista, to powiedz jak wyciągnąć żądło pszczoły spod skóry, razem z
    jego przyległościami w kolorze białym (obstawiam resztki woreczka jadowego
    czy jak to się tam zwie).
    Jako że paskudna pszczoła napadła mnie kilka dni temu przy koszeniu trawy i
    zostawiła mi w ręce taką niespodziankę, już jest to wszystko nieźle
    wygojone - zintegrowane ze skórą, a od początku nic co dałoby się podważyć
    nie występowało, ale jednak w skórze siedzi, więc chciałby się tego pozbyć.

    Jak to wydostać na powierzchnię?
    Maść ichtiolowa?