  • Data: 2016-01-04 09:44:02
    Temat: Re: Budowa garażu i pomieszczenia gopodarczego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 09:34:30 UTC+1 użytkownik ziutek napisał:
    > wiec odpowie mi ktos na to pytanie ?
    > czy to bedzie 20 tys, czy 40 czy ile ?
    Może to być 10ty a może 100tys przy tak ogólnych założeniach jakie podałeś
    Policz sobie m2 ścian i popatrz na Allegro chociaznby na ceny materiałów. Porothermn,
    czy suporeks, może silka? Grubość 12 cm a może 36
    Tynk tradycyjny betonowy czy może jakiś z gotowych?
    Brama garażowa to może być 1500zł a może być i 5tys zł
    Dach kryty papą, może blachą a może dachówką ceramiczną?
    Fundament- nie wiemy co tam masz, grunt pod posadzką do wymiany, a może i nie?
    Posadzka betonowa, betonowa + kafle, może z kostki betonowej? A może z płyt
    chodnikowych?
    Wykończenie w środku- goły tynk, może glazura, może jeszcze cos innego?