  • Data: 2015-05-26 09:20:01
    Temat: Re: Budujemy Polskę
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    > hola hola.
    > To nie były moje słowa. Ja tylko rzuciłem przykładami.

    Bardzo przepraszam. Zachowałem się jak totalna lama - nie zauważyłem że
    rozmówca się zmienił :-(

    > No właśnie nie podzielił się wiedzą, bo raport o OFE utajnił AFAIR.

    Raport utajnił. Moim zdaniem albo go nie było, albo nie był tak jednoznaczny
    jak jego zdanie i wstydził się do tego przyznać.

    Ale to dlaczego najpierw podpisał a dopiero później skierował do TK to jasno
    stwierdził - bo chciał aby ustawa w ogólności obowiązywała a miał
    wątpliwości tylko co do poszczególnych fragmentów.

    > Jeszcze raz powtórzę - że ja podałem tylko przykłady podpisywania 'jak

    Jeszcze raz przepraszam :-)

    > leci' ustaw które jaśnie nam panujący rząd spłodził.
    > Od tego jest prezydent, żeby stał na straży a nie przyklepywał kolesiom z
    > PO.

    Ale dlaczego ma nie "przyklepywać" dobrych ustaw?

    Byłem zwolennikiem idei OFE, ale została tak wypaczona (wysokie prowizje,
    inwestowanie w obligacje, nieobjęcie górników rolników itp, brak wspólnych
    emerytur małżeńskich (dzielenie się składką)) że te OFE w naszym wydaniu
    były maszynką do przelewania naszych pieniędzy do zagranicznych
    "zarządzających".

    Dlatego uważam że ich likwidacja byłą słuszna. A w zasadzie spóźniona o
    kilka lat. Dlatego dla mnie nie jest zarzutem wobec BK że ją podpisał.

    Pozdrawiam
    Ergie