    From: Piotr Adamski <k...@T...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Budzetowy komin do kozy
    Date: Tue, 18 Oct 2011 08:01:56 +0200

    W dniu 11-10-17 22:36, William Bonawentura pisze:

    > Użytkownik "Piotr Adamski" napisał w wiadomości grup

    > W świetle chorego, polskiego prawa budowlanego jest to przebudowa i
    > potrzebujesz na nią pozwolenia na budowę, zaś by je uzyskać musisz mieć
    > prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane, czyli zgodę
    > wspólnoty.

    Wspólnota jeszcze nie zawiązana. :)
    Może zrobię to przed jej powstaniem? Z drugiej strony widzę
    potencjalnych "problematorów" wśród niektórych nowych właścicieli... Nie
    wiem czy nie lepiej oficjalnie uzyskać zgodę i mieć spokój potem.

    > Gdybyś miał piece kaflowe to byłby to tylko remont a tak - przebudowa
    > (nowy system ogrzewania).

    Podoba mi się taki gadżet w salonie, a warunki są do tego idealne
    (ostatnie piętro) i ten dodatkowy kanał wentylacyjny. Dodam, że każde z
    mieszkań ma osobne kanały więc tutaj też nie ma problemu... Mieszkałem
    kilka lat na zachodzie w budynku wielorodzinnym gdzie każdy lokal miał
    otwarty kominek w salonie i jesienną porą fajnie było sobie od wielkiego
    dzwona napalić i wygrzać nogi :)